dioodbanner

رسمی؛ پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس باز شد

[ad_1]

کد خبر: 1798047/47

زمان: 23:28
1400/09/22

بازدید از: 25982

با پرداخت ادعای گابریل کالدرون;

با اعلام باشگاه پرسپولیس، طلب گابریل کالدرون پرداخت می شود و پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس از روز جمعه باز می شود.

به گزارش “ورزش سه”، در حالی که باشگاه پرسپولیس از 12 آبان ماه شروع به پرداخت مطالبات گابریل کالدرون کرد، پس از واریز دو قسط به حساب سرمربی آرژانتینی، قسط سوم به دلیل به اصطلاح جریمه ها و مشکلات بانکی باقی ماند و به این ترتیب پول برداشت شد. هواداران پرسپولیس می توانند بیش از یک ماه منتظر باز شدن پنجره باشند اما در نهایت به نظر می رسد در روزهای آینده این اتفاق بیفتد.

درست قبل از حضور مجید صدری روی آنتن زنده فوتبال، اعلام شد که قسط سوم به حساب گابریل کالدرون واریز شده است که راه را برای باز شدن پنجره نقل و انتقالات هموار کرد و سپس پرسپولیس این باشگاه با تایید “”” اعلام کرد. وکیل او و اعلام به فیفا، پنجره نقل و انتقالات به زودی باز خواهد شد.

در هفته اول آبان ماه، باشگاه پرسپولیس از سرمربی آرژانتینی و دستیارانش 740 هزار دلار به همراه تاخیر و جریمه مطالبه کرد و در حالی که پیش بینی می شد پنجره تا قبل از پایان نقل و انتقالات بازیکنان تاجیکستان باز شود، این اتفاق رخ داد. حالا هانانوف و صفروف می توانند با قرمزها در بازی مقابل ویستاتوربین به میدان بروند.

حال باید منتظر ماند و دید که آیا وکیل گابریل کالدرون فردا تاییدیه خواهد فرستاد یا خیر. اما اگر هم نشد بعد از سه روز باشگاه پرسپولیس می تواند رسید بفرستد و از فیفا بخواهد پنجره را باز کند.

پرسپولیس 100 هزار دلار به کریستین اوساگوانا بدهکار است، حکم دادگاه که به زودی در دیوان عالی کشور تایید خواهد شد و پس از اتمام این پرونده، در صورت توافق با رادو، پرسپولیس هیچ طلبکاری از فیفا نخواهد داشت.

[ad_2]

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما