dioodbanner

دیزنی به احتمال زیاد به تسلط خود بر نتفلیکس در بازار ایالات متحده – زومیت – پایان خواهد داد

[ad_1]

نت‌فلیکس مدت‌هاست که به‌عنوان بزرگترین سرویس پخش فیلم و سریال و پربازدیدترین سرویس شناخته می‌شود و طبیعتاً بیشترین سهم بازار را دارد. با این حال، موقعیت خدمت، حداقل در ایالات متحده، بیش از هر زمان دیگری بی ثبات به نظر می رسد. زیرا رقبای بزرگی مانند دیزنی، HBV، آمازون و اپل به سرعت در حال رشد هستند و سهم بازار خود را افزایش می دهند.

در سال 2019، اپل سرویسی به نام Apple TV Plus راه اندازی کرد که این شرکت را وارد صنعت سینما کرد. اپل تی‌وی پلاس فیلم‌ها و سریال‌های اصلی اپل را ارائه می‌دهد و تا کنون کارایی متوسطی داشته است. آمار منتشر شده توسط JustWatch نشان می دهد که سهم اپل تی وی پلاس در بازار یک درصد در سه ماهه چهارم سال 2021 و دو درصد برای کل سال افزایش یافته است که یک رکورد جدید شرکت است. با این حال، اپل هنوز چیزی برای گفتن در مورد سایر رقبای خود ندارد.

سهم بازار خدمات جریانی در ایالات متحده

HBO و Disney Plus دارای محتوای اصلی هستند که هر کدام می توانند میلیون ها کاربر را به خدمات خود جذب کنند، Hulu از پشتیبانی قوی دیزنی برخوردار است و آمازون استودیوها و حق امتیازها را خریداری کرده است. در نتیجه، شکاف بین اپل و سایر رقبا هنوز بسیار زیاد است. در مقایسه، HBV & Warner Bros. حدود 12 درصد از بازار محتوای جریانی ایالات متحده را پوشش می دهد. در حالی که Hulu و Disney Plus (متعلق به دیزنی) هر کدام 13 درصد از سهم بازار را دارند.

مقالات مرتبط:

آمازون پرایم با 19 درصد در رتبه دوم قرار گرفت و نتفلیکس با 25 درصد در رتبه دوم قرار گرفت. البته لازم به ذکر است که غول پخش جهانی نسبت به سال گذشته کاهش 2 درصدی تعداد مشترکین را تجربه می کند. جالب اینجاست که کل سهم بازار Hulu و Disney Plus بیش از Tanfelx است، بنابراین می توان گفت که دیزنی اکنون بر بازار ایالات متحده تسلط دارد. در عین حال، HBO با رشد 5 درصدی، سریع ترین افزایش سهم بازار را داشت. آمازون پرایم، مانند نتفلیکس، در حال کاهش سهم بازار است.

به طور کلی، این آمارها زنگ خطری برای دیزنی است که رقبا به طور فعال در این زمینه سرمایه گذاری می کنند و سهم بازار خود را سرعت می بخشند. در این میان، نتفلیکس با شرایط مساعدی مواجه نشد و گزارش های مالی کمتر از حد انتظار، شرکت را 25 درصد کاهش داد. از سوی دیگر افزایش قیمت اشتراک مورد انتقاد کاربران نیز قرار گرفته است. با این حال، باید منتظر ماند و دید که نتفلیکس چگونه به رقابت پاسخ می دهد.

[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما