dioodbanner

دلایل و راهنمای خرید آنتی ویروس برای مبار

آنتی ویروس یک نرم افزار بسیار مهم است که هر فردی که از رایانه یا دستگاه موبایل استفاده می‌کند باید آن را در نظر بگیرد. تهدیدات امنیتی در اینترنت به شکلی گسترده و پیچیده رشد می کند، بنابراین داشتن یک آنتی ویروس قوی و کارآمد برای مبارزه با ویروس ها و بدافزارها بسیار ضروری است.

ما در رتبه بندی فروشندگان آنتی ویروس در ایران، به پنج عامل مهم (با دلایلی که شرح داده خواهد شد.) اتکا کردیم. در نتیجه، امتیازِ فروشنده‌ها با توجه به وضعیت آنها در این پنج عامل است. من مدت سه سال هست با سایت شما آشنا شدم و هر ساله برای تعداد 20 کامپیوتر شرکت اقدام به خرید لایسنس از سایت شما می کنم. میخواستم تشکر کنم بابت تخفیف 25 درصدی که ویژه مشتری های وفادار به سایت میذارید. تمامی محصولات ما در صورت عدم کارکرد یا عدم فعال سازی پس از بررسی در سیستم کارشناس ، مبلغ به طور کامل عودت میشود. ESET_Antivirus_AVESET از بسیاری رقبا پیشی گرفت و در تست AV-Comparatives Anti-Phishing انجام شده با بیشترین درصد مسدود شدن وب سایت های فیشینگ، در رتبه چند آنتی ویروس برتر قرار گرفت.

با توجه به این که در حال حاضر در کشور تحریم هستیم تمامی لایسنس های موجود با پیشوند های مختلف که برای کشورهای مختلف ارائه می شوند کارایی یکسانی دارند. برخی پیشوند ها عبارتند از RN -BH – AF – درصد زیادی از لایسنس ها هم با کلید تصادفی هستند و قانون خاصی ندارند. تمامی محصولات آنتی ویروس کسپرسکی و بیت دیفندر کاملا اورجینال بوده و از سرور های اصلی آپدیت می شوند، قابلیت نصب مجدد پس از تعویض ویندوز از قابلیت های نسخه اورجینال می باشد. ایست نود 32 آنتی ویروس (ESET NOD32 Antivirus) یکی از پرسرعت‌ترین و سبک‌ترین آنتی ویروس‌های دنیا می‌باشد، همین ویژگی سبب می‌شود که سیستم کاربران دچار افت سرعت نشود تا خرید نود 32 انتخاب اول بسیاری از کاربران در خرید آنتی ویروس باشد. اگر اطلاعات بسیار مهم مانند نرم افزار حسابداری و یا اتصال به اینترنت و جا به جایی فایل زیاد دارید، نسبت به خرید لایسنس اورجینال ایست اینترنت سکیوریتی اقدام نمایید.

دلایل خرید آنتی ویروس

خرید لایسنس نود 32  یک و سه ساله

خرید آنتی ویروس برای مبارزه با تهدیدات امنیتی در جهان دیجیتال بسیار حائز اهمیت است. برخی از دلایل مهم خرید آنتی ویروس عبارتند از:

    این محصولات برای کاربرانی که اینترنت استفاده نمی کنند مناسب است و در بین همه محصولات آنتی ویروس قیمت پایین تری دارند. حتماً ایمیل صحیحی که به آن دسترسی داشته باشید را وارد نمایید وگرنه اطلاعات لایسنس به همان ایمیل اشتباه ارسال می‌شود و هیچ راهی هم برای بازیابی آن وجود نخواهد داشت. خیر.در جدیدترین نسخه نرم افزار امکان نصب بر روی ویندوز 7 نیست و باید نسخه های پایین تر از 16 را دانلود و نصب نمایید. در صورتی که ویندوز شما آپدیت باشد نسخه قبل از 16 قابل نصب می باشد .در صورتی که هنگام نصب پیغام outdated version of microsoft windows مشاهده میکنید جهت راهنمای نصب به منوی آموزش قسمت رفع خطاها ، رفع خطای نصب نشدن روی ویندوز7 مراجعه کنید . دارای یک مرورگر ایمن ویژه است که از طریق آن می توانید با خیال راحت به صورت آنلاین پرداخت کنید و هر مرورگر پشتیبانی شده را به طور پیش فرض (پس از راه اندازی) در حالت ایمن اجرا کنید.

  • حفاظت از رایانه و دستگاه موبایل: آنتی ویروس به شما کمک می کند تا رایانه و دستگاه موبایل خود را در برابر حملات ویروسی و بدافزارها محافظت کنید. با داشتن یک آنتی ویروس قوی، اطلاعات شخصی و مالی خود را در امان خواهید داشت.
  • همچنین مقالات سایت های معتبری مانند CNET و toptenreviews و غیره را بخوانید. اگر آشنایی با زبان انگلیسی ندارید سایت های فارسی زبان مختلفی وجود دارد که مقالات این سایت ها را ترجمه و ارائه می دهند. برای نصب آنتی ویروس نود 32 بعد از دانلود مشابه آموزش نصب آنتی ویروس نود 32 عمل کنید. همچنین می توانید ویدئو و آموزش تصویری به مقاله « آموزش نصب نرم افزار نود 32 » مراجعه کنید. هزینه خرید لایسنس اورجینال آنتی ویروس توسط ایرانیکارت پرداخت شده و اطلاعات آن برای شما ارسال می‌گردد. آنتی ویروس های سازمانی ( Endpoint ) جهت استفاده در سازمان های بزرگ و کوچک – ادارات و تمامی شرکت ها و دانشگاها می باشد.

  • جلوگیری از دسترسی به اطلاعات شخصی: بعضی از ویروس ها و بدافزارها طراحی شده اند تا اطلاعات شخصی شما را بدزدند و در اختیار قرار دهند. با داشتن آنتی ویروس مناسب، می توانید از دسترسی به این اطلاعات توسط هکرها جلوگیری کنید.
  • تمامی سعی ما بر این است که لایسنس های نسخه تجاری ما با تضمین بهترین قیمت نسبت به سایر فروشگاه ها باشد. همچنین با امکان به‌روزرسانی آنلاین، همواره از جدیدترین تکنولوژی‌ها برای مبارزه با تهدیدات استفاده می‌کند. بنابراین، اگر به دنبال یک آنتی ویروس قدرتمند و کامل برای حفاظت از دستگاه و اطلاعات شخصی خود در برابر تهدیدات اینترنتی هستید، می‌توانید نود 32 اینترنت سکیوریتی را به عنوان گزینه‌ای مناسب در نظر بگیرید.

  • حفاظت در برابر تروجان ها و ویروس های جدید: تروجان ها و ویروس های جدید به صورت روزافزون شکل می گیرند. با داشتن یک آنتی ویروس بروز، می توانید در برابر تهدیدات جدید و پیشرفته محافظت کنید.
  • با این حال، با گسترش بدافزارهای دیگر، نرم افزار آنتی ویروس شروع به محافظت در برابر سایر تهدیدات رایانه ای کرد. برخی از محصولات همچنین دارای محافظت در برابر URL های مخرب، هرزنامه و فیشینگ هستند. ESET Smart Security نود ۳۲ یکی از آنتی ویروس هایی که همیشه محبوبیت های خود را داشته است. نسخه جدید آنتی ویروس ESET Smart Security یکی از جالب ترین آنتی ویروس های تست شده است و در بین کاربران ایرانی محبوبیت زیادی دارد. این آنتی ویروس برای استفاده از نسخه پرمیوم خود پول زیادی دریافت نمی کند و البته نسخه رایگان هم ندارد، عالی کار می کند، نیازی به سخت افزار قوی ندارد، کمترین حافظه رم را اشغال میکند و یک رابط کاربری فوق العاده دارد.

    Bitdefender یک شرکت نرم افزاری امنیت سایبری و آنتی ویروس (ضد بدافزار) در رومانی است. Bitdefender مجموعه ای کامل از نرم افزاری های حوزه امنیت سایبری را تولید میکند و توسعه میدهد. 1- خرید لایسنس نود 32 با پرداخت ارزی و دلاری انجام شده و به کاربر نهایی ارائه می شود. شما می توانید با خرید آنتی ویروس برای pc امنیت سیستم خود را به صورت کامل تامین کنید. مدت زمان لازم برای سفارش لایسنس آنتی ویروس از طریق ایرانیکارت بین ۱ الی ۵ ساعت کاری می‌باشد.

  • پشتیبانی فنی: برخی آنتی ویروس ها، به شما امکان می دهند تا با مشاوره یا پشتیبانی فنی در مورد مسائل امنیتی کمک بگیرید. این امر می تواند بسیار مفید واقع شود، به ویژه برای کسانی که در استفاده از فناوری ها حرفه ای نیستند.
  • شما میتوانید در فروشگاه اورجینال کی بدون نیاز به صرف وقت اقدام به خرید آنتی ویروس اورجینال مورد نظر خود در کمتر از 3 دقیقه نمایید ما نیز آنتی ویروس اورجینال خرید شده توسط شما را در کمتر از 5 دقیقه ارسال خواهیم کرد. ایست یا Eset یک شرکت امنیتی IT در جمهوری اسلواکی واقع شده است که از سال 1992 با ترکیب دو شرکت شروع به کار کرد. این شرکت به عنوان موفق ترین شرکت های امنیتی در سال های متمادی بوده است. شرکت Eset دفاتر مختلفی در شهرهای مختلف دنیا داشته و نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش ارائه می کند. سه نسخه مشهور نرم افزار ارائه شده کمپانی Eset برای ویندوز های خانگی محصول Eset internet securoty و محصول eset nod32 antivirus و نسخه Eset Smart Security می باشد.

آنتی ویروس بیت دیفندر موبایل سکیوریتی

  • ، که برای ویندوز 10، ویندوز 11 و برخی از نسخه های ویندوز سرور در دسترس است.
  • پشتیبانی های شرکت فروشنده آنتی ویروس، هر روزه بخش شناسایی و امنیتی را به روز رسانی کرده و آن را برای مقابله با خرابکاری ها و ویروس های جدید آماده می سازند.
  • اما از آنجایی که، همانطور که اشاره کردیم، بیشتر بدافزارها به طور منظم در ظاهر تغییر شکل می دهند تا شناسایی نشوند، Webroot متفاوت عمل می کند.
  • محصولات مایکروسافت شامل ویندوز و ویندوز سرور کاملا اورجینال بوده و از سرور های اصلی آپدیت می شوند، قابلیت نصب مجدد پس از تعویض ویندوز از قابلیت های نسخه اورجینال می باشد.

راهنمای خرید آنتی ویروس

برای خرید آنتی ویروس مناسب، به چند نکته مهم نیاز دارید:

لایسنس ویندوز ۱۰ نسخه pro

هدف از استفاده آنتی ویروس های سازمانی محافظت از شبکه در برابر انواع تهدیدات روز است. از جمله مهم ترین این تهدیدها می توان به ویروس ها، کرم ها ، باج افزار ها ، بدافزار ها، تروجان ها، فیشینگ و انواع حملات سایبری اشاره کرد. حفاظت از سازمان ها در برابر شناسایی و مقابله و حذف سریع آن ها و نیز پاک کردن آثار بر جای مانده از آن ها از وظایف مهم آنتی ویروس های سازمانی یا همان شبکه است.

  1. بررسی و مقایسه: قبل از خرید، شما باید محصولات مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید. بررسی و مطالعه نظرات کاربران در مورد هر آنتی ویروس می تواند به شما کمک کند تا تصمیم بهتری بگیرید.
  2. به روزرسانی مداوم: مطمئن شوید که آنتی ویروس انتخابی شما قابلیت به روزرسانی مداوم را دارد. زیرا تهدیدات امنیتی به شکل پویا تغییر می کنند و برای مقابله با آن‌ها، نرم افزار ضد ویروس باید همیشه بروز باشد.
  3. عملکرد سبک: اگر آنتی ویروسی را انتخاب کنید که بسیار سنگین است و تاثیر مستقیم در سرعت سیستم شما دارد، ممکن است مشکلاتی eset smart security premium لایسنس برای شما ایجاد شود. بنابراین بهتر است یک آنتی ویروس با عملکرد سبک و تاثیر کمتر بر عملکرد سیستم خود انتخاب کنید.
  4. هزینه: قیمت یک آنتی ویروس همیشه یکی از فاکتورهای مهم برای خریداران است. در صورتی که به دنبال یک آنتی ویروس با کیفیت هستید، توصیه می شود بر روی کیفیت و قابلیت های آن تمرکز کنید و فقط به هزینه نگاه کنید.

این آنتی ویروس در بک آپ گرفتن و همچنین ریکاوری اطلاعات هارد هم به خوبی عمل می کند.کسپرسکی یک حفاظت همه جانبه را برای شما فراهم میکند. به علاوه مرورگرهای شما نیز تنظیمات امنیتی دارند که می توانید آنها را مرور کنید. برای انتخاب آنتی ویروس جدید خوب است که برنامه های خود را کنترل کرده و نیازمندی خودتان را از برنامه های امنیتی مشخص کنید و ببینید به چه برنامه های امنیتی نیاز دارید. البته برخی شرکتها نیز محصولاتی برای تامین امنیت اطلاعات در محیطهای ابری (کلـود) عرضه کرده اند که میتوان به غول امنیتی ترند میکرو (Trend Micro) اشاره کرد. در این بین شرکت انگلیسی بولگارد (BullGuard) فقط آنتی ویروس خانگی عرضه می کند.

با مراعات این دستورالعمل ها و توجه به نکات مهم، می توانید یک آنتی ویروس مناسب برای رایانه یا دستگاه موبایل خود تهیه کنید. به خاطر داشته باشید که نصب و استفاده صحیح از آنتی ویروس نیز بسیار حائز اهمیت است تا به طور کامل از تمامی خدمات و امکانات آن بهره مند شوید.

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما