dioodbanner

درخشش و وداع زیبا با اللهیار از زوریا

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، پیروزی دیروز شاختار مقابل اسکندریه باعث شد دینامو با حمایت هوادارانش در ورزشگاه المپیک به صدر جدول بازگردد و در لیگ اوکراین به صدر جدول بازگردد. باید زوریا لوهانسکی از سد عبور کند و در 5 بازی از 6 بازی اخیر به دینامو باخت.

همه چیز طبق نظر شاگردان لوچسکیو پیش می رود. آنها قبل از اینکه ایگور پاشال داور بازی در نیمه اول سوت پایان بازی را بزند گلزنی کردند و با روحیه بالا به رختکن رفتند. دینامو اکنون سه امتیاز دارد و دوباره در صدر جدول قرار دارد، اما با وجود اینکه 45 دقیقه اول با دینامو به پایان رسید، نیمه دوم آنها را غافلگیر کرد.

از دنیس فاوروف درست به اللهیار صیادمنش رد شوید. مدافع ایرانی که برای پنجاهمین بار پیراهن سوریا را بر تن کرده بود، مدافع دینامو را با یک بازکننده چشمگیر از بازی خارج کرد و با شوتی به اندازه یک مدافع کناری توپ را به جایی که باید می رفت فرستاد. از تیم ملی اوکراین بدنش کشیده شد، نتوانست مهاجم جوان ایرانی را مهار کند و قرارداد به گوشه دروازه خورد.

تقریبا همه می دانند که اللهیار در حال خداحافظی با زوریا است. با وجود اینکه بعد از این بازی مجبور به حمل کیف برای ترکیه شد، اما روحیه و انگیزه بالا و کم بود و دروازه بارسلونا را برای بازی در دو نیمه نهایی امسال باز کرد که با سختی و نتایج مشابه 1-0 از پیش رو برداشت. بایرن دو تا از موانع خود را پشت سر گذاشت.

دینامو در نهایت نتوانست بازی خانگی مقابل زوریا را ترک کند و دلیل اصلی ناکامی شاگرد میرچا لوچسیو، جوانی ایرانی به نام اللهیار صیادمنش بود که باید از زمستان سرد اروپا با لباس فنرباغچه به جز. تیم ترکیه از او می خواهد تیم جدیدی را بفروشد.

وبسایت فوتبال اوکراین تیتر بزرگ “اللهیار به زوریا کمک کرد تا در آخرین بازی خود برای این باشگاه از دیناموکیف گلزنی کند” را برای این دیدار انتخاب کرده است. این رسانه پس از بازکردن درب دینام به شکارچی ناراضی او اشاره کرد و در این باره نوشت: تمام اتفاقات قبل از بازی و هوای زنده ورزشگاه نشان می دهد که این آخرین بازی سوریا لوهانسا است. برای مهاجم ایرانی.”، با توجه به اینکه قراردادش در آخرین روز سال جاری به پایان می رسد. جشن های او پس از گلزنی نشانه ای مناسب برای وضعیت او (ترک تیم) است. عصر امروز به مهاجم ایرانی و خداحافظی زیبای او اختصاص دارد.

قبل از شروع این بازی باشگاه زوریا با انتشار این عکس از پنجاهمین بازی شکارچی خود برای این تیم خبر داد. او پس از باز شدن درهای دیناموکیف تعداد گل های خود را برای زوریا به 15 رساند و اللهیار در این مدت 7 پاس گل داد.

یکی دیگر از رسانه های معروف اوکراینی فوتبال24 نیز به جدایی بازیکنان ایرانی اشاره کرد و با تیتر سلام اللهیار نوشت: صیادمنش آخرین بازی را برای لوهانسک انجام داد. اللهیار پیش از این بازی از هم تیمی های خود خداحافظی کرد و پس از این بازی دیگر به محل اقامت این تیم در کنار این تیم باز نخواهد گشت. زوریا نتوانست با غول های ترکیه ای به مبلغ 3.5 میلیون تومان به توافق برسد تا اللهیار با خوشحالی با گلزنی در بازی امروز با زوریا خداحافظی کند.

به گزارش رسانه های ترکیه، صیادمنش به زودی ترکیه را ترک خواهد کرد و در تمرین فنرباغچه حاضر خواهد شد. سپس سرمربی برای آینده اردوی جوانان ایران تصمیم گیری می کند.

[ad_2]

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما