dioodbanner

به زمان بیشتری نیاز دارید؟ این ترفندها را برای از بین بردن هایفوتراپی بخوانید

5 خط بین منطقه شهری، پارک دانشگاه Guilinyang و فرودگاه وجود دارد. باید اعتراف کنم که در ورود به این موضوع کمی شک داشتم، اگرچه از صمیم قلب معتقد بودم که برای اینکه شخص بر محیط خود مسلط شود، ابتدا باید بر ذهن خود مسلط شود، زیرا من خودم سعی کردم بر بسیاری از چیزها غلبه کنم. افکار واپس گرایانه و غیرمولد، اما دکتر آناند با تکنیک های ساده مرا متقاعد کرده است که هنوز امیدی وجود دارد که بتوانم تفکرم را به جایی که باید باشد برسانم.

ریاست آن را دکتر لی کین وای، که یکی از اعضای هیئت موسس APAGE و مدیر بنیانگذار O&G سنگاپور است، بر عهده دارد. واحد HIFU اولین مرکز HIFU – vennhealthcare.com – در سراسر جهان است که به روی تمام پزشکان در سنگاپور باز شده است. مرکز ما از سیستم JC HIFU (فناوری چونگ کینگ هایفو، چونگ کینگ، چین) برای ابلیشن HCC استفاده می کند، که شامل یک واحد تصویربرداری تشخیصی سونوگرافی بلادرنگ، یک واحد درمانی، یک واحد گردش آب گاز زدایی شده (شامل حمام آب محل قرارگیری است). درمان غوطه ور است)، و یک کنسول کامپیوتری کنترلی. درمان HIFU تحت هدایت اولتراسوند بلادرنگ انجام می شود، جایی که تومورهای هدف توسط یک پروب تشخیصی اولتراسوند 3.6 مگاهرتز (Philips) که در واحد درمانی مبدل گنجانده شده است، محلی سازی می شوند.

What Is Haifu?

دیوید وانگ، سیمونز و سیمونز اریک لین، سیمونز و سیمونز سالی ژانگ، فونترا شی دوانژی، شرکت سرمایه گذاری فیلیپس (چین)، با مسئولیت محدود. توسط کی سی سوانسون عکس های جین پنگ و ژانگ هوی در شام سالانه قدردانی دولت امسال، چین چن دمینگ، وزیر بازرگانی و گری لاک، سفیر ایالات متحده در چین، هر دو بر دستاوردهای متقابل ناشی از روابط تجاری نزدیک تر بین ایالات متحده و چین تاکید کردند. با انجام یک شبیه سازی سه بعدی المان محدود (FEM)، ژانگ و همکاران. 2002 هنگام انجام RFA از راه پوست. برداشتن HIFU درمان استاندارد پذیرفته شده در مرکز ما برای HCC غیرقابل برداشت است در صورتی که برای RFA نیز نامناسب در نظر گرفته شود. HIFU، همانطور که توسط ارزیابی MRI پس از درمان مشخص شد، 90.6٪ بود. برای تومورهای بزرگتر، میزان فرسایش کامل 58.8٪ بود. این نتایج قابل توجه شامل 31 بیمار بود که افیوژن پلور مصنوعی در طی هایفو دریافت کردند و همچنین 18 بیمار دیگر که نیازی به این مکمل نداشتند. نتایج اولیه نشان داده است که نرخ فرسایش کامل تا 28.5-68٪ پس از یک درمان واحد قابل دستیابی است. بیمار متعاقباً تحت HIFU ابلیشن تومور قرار گرفت که توسط افیوژن پلورال راست مصنوعی تسهیل شد.

Where Can I Go To Haifu?

برداشتن HIFU یک تومور شبیه سازی شده، به شرطی که سونیکاسیون بافت مجاور رگ کمتر از 2 ثانیه طول بکشد یا در جایی که فاصله رگ خونی بزرگ از تومور بیشتر از 2 میلی متر باشد. هدف از این مطالعه ارزیابی تحمل‌پذیری و کارایی فرسایش سونوگرافی متمرکز با شدت بالا با هدایت اولتراسوند (USgHIFU) با استفاده از سیستم درمانی تومور اولتراسوند متمرکز Haifu JC (فرکانس مبدل عامل: 0.8 مگاهرتز، 300-400 W/cm2) بود. راهنمای سونوگرافی بلادرنگ (پروب تصویربرداری 2.5 تا 5.0 مگاهرتز) برای فیبروم رحم و آدنومیوز در 1807 بیمار (928 با فیبروم و 889 با آدنومیوز). تشخیص HCC بر اساس دو یافته تصویربرداری معمولی و همچنین هرگونه بافت شناسی در صورت انجام جراحی قبلی یا بیوپسی است. پس از تشخیص HCC، برنامه درمانی تدوین می شود.

Center Of Haifu

با افزایش دمای بافت هدف به بیش از 60 درجه سانتیگراد، تحویل از طریق پوست انرژی اولتراسوند متمرکز منجر به انعقاد پروتئین حرارتی بافت هدف در HCC می شود و منجر به فرسایش هدف می شود. برداشتن HIFU برای کسانی که برای برداشتن کبد یا RFA مناسب نیستند، اما شرایط عمومی آنها اجازه می دهد تا تحت بیهوشی عمومی قرار گیرند، ارائه می شود. تغییرات در اکوژنیک در تومور هدف، بر خلاف کبد غیر توموری اطراف، به دنبال تجویز این عوامل ممکن است به شناسایی ضایعات در مناطق دشوار در تصویر در کبد مانند گنبد کمک کند. بیماران از درمان هایفو حذف می شوند و اگر روده یا امنتوم مداخله ای بین مبدل و تومور وجود داشته باشد، یا اگر تومور در فاصله 5 میلی متری از مجرای پورتال یا کیسه صفرا یا معده یا بخشی از روده باشد، گزینه های درمانی جایگزین ارائه می شود.. زمانی که یک ستون سیال در حال سقوط از بین می رود، قرار دادن صحیح آن تایید می شود.

ایجاد یک پلورال افیوژن مصنوعی برای بهبود تجسم گنبد کبد با استفاده از القای مایع به داخل حفره پلور راست توسط شیباتا و همکارانش توضیح داده شد. برای تومورهای نزدیک به روده، بیمار تحت رژیم غذایی مایع قرار می گیرد و علاوه بر ناشتا بودن قبل از بیهوشی، آماده سازی مکانیکی روده در روز قبل از عمل تجویز می شود. به مدت 3 روز قبل از درمان ضایعات نزدیک به معده یا روده، آماده سازی روده با دقت انجام شد، از جمله قرار دادن بیمار در رژیم غذایی مایع (بدون شیر)، ناشتا بودن 12 ساعت قبل از درمان، و انما در صبح زود. رفتار. این زنجیره نسبتاً موفق بوده و شعبه هایی در چندین شهر دیگر از جمله سانیا، شنژن، ژوهای و شانگهای تأسیس کرده است.

What Is Hypotherapy?

این بازگویی کامل از اولین هفته ما در شانگهای بود. و برای اولین بار می توانید یک زندگی هیجان انگیز جدید را همانطور که همیشه می خواستید تجربه کنید. ما هنوز هیچ مهاجر دیگری غیر از همکارانمان در محله خود ندیده ایم، بنابراین این یک تجربه غوطه وری واقعی خواهد بود! در بدو ورود، تجربه ای آشنا در چین خواهید داشت که تعدادی از رانندگان بر سر شما تاکسی فریاد می زنند. برام به چین تور مختصری از باشگاه پایتخت سرخ، پناهگاه بمب دوران انقلاب فرهنگی که تبدیل به بار شراب و بوتیک هتل شد که در ژوئیه افتتاح شد، به ما داد: جستجو برای: AmCham-China itunes در سال 2001، کمتر از 900 هوتونگ در پکن باقی مانده بود.. با این حال، در این هوکو، عیسی نه ادو، مکان قلعه شوگون و مرکز واقعی قدرت در ژاپن، بلکه پایتخت باستانی کیوتو را تداعی می‌کند، که اسماً پایتخت بود، اگرچه امپراتور یا امپراتور «حاکم» صرفاً یک چهره بود. 3 مرکز پزشکی دقیق بیمارستان دانشگاه ملی سئول، سئول، جمهوری کره.

مسیر 219: به منطقه دانشگاه گویلین یانگ تسه، هزینه بر اساس بخش. مسیر 21: به پارک بایشامن، شارژ به صورت مقطعی. مسیر K4: تا پارک بایشامن مسیر سریع السیر است و کرایه آن تقسیم می شود. از 1 ژوئیه 2011، قطار سریع السیر (K486/K488) بین هایکو و چنگدو در دسترس بوده است، و راه آهن استان هاینان را به جنوب چین متصل می کند، از طریق گذرگاه چونگ کینگ و استان های گوانگشی، گوئیژو و سیچوان. رسیدن به فرودگاه از شهر هایکو با تاکسی معمولاً حدود 60 RMB هزینه دارد و حدود 30 دقیقه طول می کشد. این مناطق از اعلام دولت استانی مبنی بر اینکه دالیان یک شهر آزمایشی برای اصلاحات مالی خواهد بود، سود می برند. اگر تصمیم گرفتید اتوبوس را از فرودگاه دریافت کنید، آدرس هتل خود را به مهماندار نشان دهید که اتوبوسی را که شما را به نزدیک‌ترین نقطه می‌رساند به شما نشان می‌دهد. در طول عمل HIFU، پزشک عمل کننده می‌تواند از کمک و حمایت پزشکی از راه دور صفحه به صفحه استفاده کند. همچنین جان لارکین و نینا هسو از Larkin Trade International از ECWG حمایت کردند. لیو، جیم. "اضافه شدن شبکه بین المللی Air Busan W19".

لیو، جیم. "Thai VietJet Air خدمات بانکوک – هایکو را از اواخر اکتبر 2020 برنامه ریزی می کند." خط آنلاین. HIFU، انعکاس انرژی فرسوده اولتراسوند توسط هوا در پارانشیم ریه و گاز روده می تواند منجر به سوختگی دیواره شکم شود. اکنون، گیج و نیمه‌خواب، متوجه می‌شد که دولت چین از روزنامه‌نگاران آمریکایی با مدارک مطبوعاتی سه روزنامه آمریکایی – نیویورک تایمز، وال استریت ژورنال، و واشنگتن پست که به زودی منقضی می‌شود، می‌خواهد. اعتبارنامه مطبوعاتی آنها و آماده شدن برای اخراج از کشور. روزنامه های آمریکایی معمولاً محققان چینی زبان مانند هوانگ را برای تکمیل ظرفیت گزارش دهی خود در داخل کشور استخدام می کنند. روش‌های سنتی ابلیشن کبد مانند روش‌هایی که از RFA، فرسایش مایکروویو، کرایوآبلیشن، فرسایش اتانول استفاده می‌کنند، نشان داده‌اند که کنترل موضعی تومور در کبد را ارائه می‌دهند. کارسینوم هپاتوسلولار پیشرفته: درمان با فرسایش اولتراسوند متمرکز با شدت بالا همراه با آمبولیزاسیون شریانی از طریق کاتتر. فرسایش فرکانس رادیویی با هدایت سونوگرافی از راه پوست با پلورال افیوژن مصنوعی برای کارسینوم کبدی واقع در زیر دیافراگم.

اکثر بیمارانی که با کارسینوم هپاتوسلولار (HCC) مراجعه می کنند، با بیماری غیرقابل برداشت از طریق جراحی مراجعه می کنند. بیماران HCC با عملکرد ضعیف کبد که تومورهای آنها غیرقابل برداشت است اما دارای معیارهای UCSF هستند برای پیوند کبد در نظر گرفته می شوند. HIFU روی 30 تومور کبدی در 23 بیمار که 6 تومور HCC و 24 تومور متاستاز به کبد بودند. Scipione R، Anzidei M، Bazzocchi A، Gagliardo C، Catalano C، Napoli A. HIFU برای متاستازهای استخوان و سایر کاربردهای اسکلتی عضلانی. بیهوشی عمومی پس از پایان ابلیشن HIFU معکوس می شود. ابلیشن کامل تومور با فقدان کامل سیگنال افزایش شدت در تصاویر T2W و همچنین عدم وجود کامل افزایش کنتراست در ناحیه تومور هدف نشان داده می شود. HIFU، و همچنین گزارش داد که آسیت نه تنها تصاویر واضحی را برای پروب تشخیصی اولتراسوند ارائه می کند، بلکه به عنوان یک محیط خوب برای انتقال انرژی به بافت هدف در طول فراصوت عمل می کند. بررسی دقیق تصاویر CT یا MR رویه ای اپراتور را قادر می سازد تا درک کاملی از روابط تومور هدف با رگ های خونی اطراف، کلسیفیکاسیون ها و استخوان ها به دست آورد.

مواردی وجود دارد که معاینه سونوگرافی در زمان واقعی در طول روش HIFU ممکن است به راحتی کل تومور هدف را همانطور که توسط اسکن CT یا MR قبل از عمل نشان داده شده است، علیرغم موقعیت یابی بهینه مبدل، مشاهده نکند. به غیر از 7 بیمار که بعد از هایفو دچار سوختگی یا تاول خفیف پوستی شدند، هیچ عارضه قابل توجه دیگری وجود نداشت. • درمان بیماری های پوستی و بیماری های مو و ناخن. فرسایش فراصوت متمرکز برون بدنی با شدت بالا در درمان 1038 بیمار مبتلا به سرطان جامد در چین: یک مرور کلی. این امر برای اطمینان از اینکه HCC با همان دستگاه مورد استفاده در فرسایش قرار گرفته و تجسم شده است و برای به حداقل رساندن خطر آسیب به ساختارهای حیاتی اطراف در جلسه درمانی بعدی است. توجه بیشتری به تومورهای بخش 2 در مجاورت قلب می شود، زیرا مبدل انرژی اولتراسوند باید به سمت سفالاد متمایل شود تا خطر آسیب قلبی در مسیر اولتراسوند به حداقل برسد. این ممکن است ثانویه به محدودیت‌های ناشی از قرارگیری مبدل در سیستم HIFU هنگام مشاهده گنبد کبد و همچنین کاهش حساسیت تشخیص تومورهای کوچک با اولتراسوند در کبد سیروزی باشد.

به دلیل عوارض ناشی از HIFU با پلورال افیوژن مصنوعی، بستری مجدد در بیمارستان وجود نداشت. در این 16 بیمار، 23 تومور تحت درمان با HIFU، با میانگین قطر تومور 2.1 ± 7.0 سانتی متر (محدوده 5-10 سانتی متر)، و میزان فرسایش کامل 69.6٪ پس از یک جلسه HIFU وجود داشت. در این 39 بیمار با 42 تومور، میانگین اندازه تومور 7.36 ± 4.25 سانتی متر (محدوده 1.5-22 سانتی متر) بود. میزان نکروز کامل تومور پس از فرسایش اولیه 50٪ بود. ضایعات با تومور فعال باقیمانده که در تصویربرداری 2 هفته پس از ابلیشن اولیه دیده می شود با جلسه دوم HIFU درمان شدند. برنامه ریزی با توجه به اندازه و مکان تومور، همانطور که در ماژول مانیتورینگ کامپیوتر نشان داده شده است، و با پروب تصویربرداری تشخیصی بی‌درنگ هماهنگ می‌شود. پاسخ تومور به HIFU توسط MRI حاجب که 1 ماه پس از عمل انجام می شود، ارزیابی می شود. بیمار در وضعیت چپ-لترال قرار می گیرد و سوراخ پلور تحت تکنیک آسپتیک از طریق فضای بین دنده ای چهارم سمت راست در امتداد خط میانی زیر بغل با استفاده از یک سوزن اپیدورال گیج 16 با مورب Tuohy (B., Braun Melsungen AG, Melsungen) انجام می شود. ، آلمان).

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما