dioodbanner

به‌روزرسانی‌های زنده المپیک: کانادا در بازی مدال طلای هاکی زنان از آمریکا پیشتاز است

[ad_1]

اعتبار …داگ میلز / نیویورک تایمز

میکائلا شیفرین پس از شروع متزلزل و متواضعانه خود در المپیک پکن در هفته گذشته، آماده است تا سفر خود به چین را با شکوفایی به پایان برساند. در اواسط آخرین رویداد انفرادی خود در بازی‌ها، شیفرین در موقعیتی قرار دارد که روز پنجشنبه در ترکیب آلپاین زنان پیروز می‌شود.

اما این موضوع به این بستگی دارد که او چقدر ماهرانه و خونسرد می‌تواند در بخش دوم مسابقه، که یک دوش اسلالوم است، اسکی کند. این مسابقه ای است که همیشه بهترین های شیفرین بوده است، اما همچنین یکی از مسابقاتی بود که او در اوایل هفته گذشته در بازی های پکن موفق به انجام آن نشد.

دوی چابک و هجومی شیفرین در سراشیبی به مدت 1 دقیقه و 32.98 ثانیه در روز پنجشنبه، او را در جایگاه پنجم قرار داد و 0.56 ثانیه کمتر از رهبر، کریستین شایر از اتریش، در جایگاه پنجم قرار گرفت. اما Scheyer، مانند بسیاری از بهترین‌ها در مرحله اول، در درجه اول یک اسکی‌باز سرعت است که سابقه کمی از مسابقات اسلالوم در سطح نخبگان دارد.

شیفرین پس از سراشیبی گفت: “خوشحال است که می دانم تمرین و سرعت زیادی در اسلالوم دارم.” “اما من کمی هم دارم، نمی دانم، باید بر این تصور غلبه کنم که می خواهم روی دروازه پنجم اسکی کنم. من فقط سعی می‌کنم آرام بمانم، زیرا فکر می‌کنم امروز صبح با آن خیلی خوب عمل کردم. آرام باشید و در اسلالوم دویدن خوبی داشته باشید.

سراشیبی

اسلالوم

زمان

1

پرچم CZE

جمهوری چک

1: 32.43

55.89

2: 28.32

2

پرچم AUT

اتریش

1: 32.42

56.83

2: 29.25

3

پرچم AUT

اتریش

1: 32.56

57.13

2: 29.69

4

پرچم SLO

اسلوونی

1: 33.07

57.05

ساعت 2:30

شیفرین یکی از معدود اسکی بازانی است که مهارت های لازم برای رقابت بر سر سکو را در مسابقات ترکیبی دارند، که توانایی های متنوع اسکی بازان را در کوه با ترکیب زمان های آنها از یک دویدن در سراشیبی سریع و یک دویدن از لحاظ فنی آزمایش می کند. خواستار اسلالوم از آنجایی که شیفرین پرافتخارترین اسکی‌باز اسلالوم در تاریخ است، حفظ ارتباط با رهبران پس از بخش سراشیبی – که او انجام داد – به او برتری متمایز در مرحله دوم مسابقه می‌دهد.

بخش اسلالوم مسابقه از ساعت 2 بعد از ظهر پنجشنبه در چین (1 بامداد به وقت شرقی در ایالات متحده) آغاز خواهد شد. شانس شیفرین در ترکیب ترکیبی زمانی بهبود یافت که یکی از رقبای اصلی او، پترا ولهوا از اسلواکی، پس از کسب مدال طلا در اسلالوم زنان هفته گذشته، از مسابقات کنار رفت و چین را ترک کرد.

شیفرین پس از دویدن در سراشیبی به NBC گفت که از اسکی متعلق به سوفیا گوگیا از ایتالیا استفاده کرده است که ماه گذشته پس از سقوط وحشیانه و مصدومیت ناتوان کننده بازگشت و مدال نقره را در سه شنبه در سراشیبی کسب کرد. گوگیا یادداشتی برای شیفرین روی اسکی گذاشت و به او گفت که اسکی ها می توانند «پرواز کنند».

شیفرین گفت: «من فقط سعی می‌کردم آرام بمانم و بیش از حد به این دوره فکر نکنم و سعی نکنم بیش از حد استراتژی داشته باشم، بلکه فقط روی آن اسکی کرده و هر زمان که می‌توانم توپم را پیدا کنم.»

بزرگترین رقابت شیفرین در نیمه دوم مسابقه، وندی هولدنر از سوئیس خواهد بود که 0.43 ثانیه از او عقب افتاد. دیگر رقابت مهم سوئیسی او، میشل گیسین، مدافع عنوان قهرمانی المپیک در این رویداد، یک صدم ثانیه از هولدنر عقب بود.

شیفرین ایستاد و دویدن هولدنر را از ابتدا تا انتها روی صفحه نمایش بزرگ تماشا کرد، در حالی که میله هایش را در زیر بغلش به جلو خم کرده بود و به بالا خیره شده بود تا در هر نوبتی حرکت کند. وقتی هولدنر کارش را تمام کرد، شیفرین سر سریع تکان داد، میله هایش را بلند کرد و به داخل رفت تا برای بزرگترین دویدن دوران اسلالوم خود استراحت کند. شیفرین در المپیک 2018 پیونگ چانگ در ترکیب ترکیبی مدال نقره کسب کرد. هولدنر برنز را به دست آورد.

در سال 2018، شیفرین پس از سراشیبی در جایگاه ششم قرار گرفت و 1.21 ثانیه از برنده نهایی یعنی گیسین فاصله داشت. شیفرین پس از یک نمایش اسلالوم قوی نقره را گرفت و هولدنر مدال برنز را گرفت.

شیفرین برای کسب مدال در مسابقات مختلف به المپیک آمد. اما او هفته گذشته در مسابقات غول پیکر اسلالوم و اسلالوم محروم شد. او نهم در سوپر جی و هجدهم در سراشیبی به پایان رسید.

تلو تلو خوردن های شیفرین در مسابقات افتتاحیه المپیک پکن غیرقابل درک بود – شکست ها، او بعداً آنها را نامید – اما وقتی او وارد آخرین مسابقه انفرادی خود در این بازی های زمستانی می شود، هنوز یک سفر طولانی المپیک برای او در پیش است.

تصحیح:

نسخه قبلی شرح عکس با این مقاله تاریخ گرفته شدن عکس را اشتباه بیان می کرد. در سال 2018 گرفته شده است، نه روز سه شنبه.

[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما