dioodbanner

برتری 7 0 سیتی دور از برد نیمه نهایی

[ad_1]

به گزارش “وازه”، شاگردان پپ گواردیولا در این دیدار قدرتمند بودند و در نهایت با گل های فیل فودن، جک گریلیس، کوین دی برونی (دو گل)، ریاض مرز، جان استون و ناتان آکر به پیروزی رسیدند. دو هفته مانده به پایان نیم فصل اول به اوج رسیده و جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کنند.

سیتی بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 7 با یک ضد حمله نزدیک بود به گل برسد، اما برناردو سیلوا که موقعیت بسیار خوبی از فیل فودن داشت، شوتی به سمت دروازه داشت.

اما تنها چند دقیقه بعد، خود فودن اولین گل بازی را به ثمر رساند. این تردید مدافعان لیدز بود که مقابل هم قرار گرفتند اما دروازه بان لیدز توپ را به عقب فرستاد. اما فودن وارد زمین شد و با یک ضربه خوب توپ برگشتی را به گل تبدیل کرد.

سیتی پس از این گل به برتری خود ادامه داد و تنها 5 دقیقه بعد جک گریلیش اختلاف دو گل را اضافه کرد. این بار پاس راست ریاض محرز از سمت راست بود که گریلیش با یک ضربه سر بدون توقف نتیجه را 2-0 کرد.

بعد از این گل بازی کمی متعادل شد اما باز هم این سیتی بود که موقعیت بهتری روی دروازه حریف ایجاد کرد و در نهایت در دقیقه 32 گل سوم را به ثمر رساند.

فشار سیتی در آخرین دقیقه نیمه اول ادامه داشت و این تیم توانست یکی دو گل دیگر به ثمر برساند اما در نهایت توپ دیگر از خط دروازه این نیمه عبور نکرد و نیمه اول با نتیجه 3 بر صفر به پایان رسید. .

سیتی نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 49 گل چهارم را به ثمر رساند و مهرز که با پاس گوندوگان گلزنی کرد ضربه محکمی زد که با برخورد به پای مدافع حریف در گوشه دروازه آرام گرفت.

منچستریونایتد به گلزنی ادامه داد و این تیم موقعیت های گلزنی را تقویت کرد اما در دقیقه 55 این لیدز بود که توانست گلزنی کند اما ستاره به تیر دروازه شلیک کرد.

تلاش سیتی برای رسیدن به گل پنجم در نهایت در دقیقه 62 نتیجه داد و این بار این گوندوگان بود که در نقش دروازه بان ظاهر شد و دی بروین که با پاس او در پشت محوطه جریمه قرار گرفت دومین گل خود را به ثمر رساند. مسابقه با یک ضربه چشمگیر و وحشتناک.

این گل تغییری در روند بازی ایجاد نکرد و سیتی تا دقیقه 74 به برتری خود ادامه داد، جان استنس نیز نام خود را به عنوان یکی از دروازه بانان این دیدار درج کرد. این یک پاس از سمت راست بود که امریک لاپورت ابتدا با یک ضربه سر محکم به دروازه لیدز برخورد کرد، اما توپ به عقب برگشت. جان استونز سپس با یک ضربه محکم شانس خود را امتحان کرد اما باز هم دروازه بان لیدز توپ را دفع کرد اما در نهایت استونز با یک ضربه محکم توپ را به سمت دروازه کوبید و گل ششم را از طرف او به ثمر رساند.

اما این پایان ماجرا نبود و در دقیقه 78 ناتان اک اختلاف 7 گل را به ثمر رساند. این یک ضربه کرنر از سمت راست دروازه لیدز بود که اود با یک ضربه سر چشمگیر جایگزین آکه شد.

در دقایق پایانی کمی از تب و تاب بازی فروکش کرد و تا پایان بازی 7-0 سیتی فرصت های زیادی برای گلزنی ایجاد نشد.

سیتی با این پیروزی 41 امتیازی شد و در صدر جدول باقی ماند. لیورپول و چلسی به ترتیب با 37 و 36 امتیاز همچنان دوم و سوم هستند.

[ad_2]

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما