dioodbanner

با ین 2 – 1 Minis; نگلزمان سه چهره می شود

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، در نهایت بایرن مونیخ در بازی مقدماتی پشت سر با نتیجه 1-2 پیروز شد تا یولیان ناگلزمان به صدمین برد خود در بسته مربیگری در بوندسلیگا دست یابد.

بایرن مونیخ بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه اول فرصت خوبی برای گلزنی و پاس بنجامین پاوات داشت اما دختر آلفونسو داوید از فاصله نزدیک وارد دروازه منچستریونایتد نشد.

اما در دقیقه 21 منچستریونایتد گل اول را به ثمر رساند. بارکرد با ضربه ای چشمگیر و سرعتی واضح اولین گل این دیدار را به ثمر رساند و این بازیکن توانست با ضربه سر به کرنر اولین گل مسابقه را به ثمر برساند.

دقایقی بعد روبرت لواندوفسکی به سمت توماس مولر مدافع آلمانی توپ زد که فرصت خوبی برای باز کردن دروازه مین داشت اما سنر ضربه را مهار کرد.

در پایان نیمه اول با همکاری لواندوفسکی و مولر، بایرن مونیخ یک فرصت دیگر داشت اما دروازه بان ماینتس با خروج خوب خود مانع از گلزنی حریف شد. در دقیقه 45، استاخ می توانست گل دوم ماینتس را در گوشه محوطه جریمه به ثمر برساند اما ضربه او از بالای دروازه بایرن گذشت و نیمه اول با نتیجه 0-1 به سود میهمان به پایان رسید.

بایرن مونیخ نیمه دوم را با یک گل و یک ضربه ایستگاهی در دقیقه 52 آغاز کرد که پاس بلند کورینتیان تولیسو در محوطه به کینگزلی کومان رسید و این بازیکن توانست با ضربه ای واضح از بین پاهای زنتنر گل اول بایرن مونیخ را به ثمر برساند.

دقایقی بعد بایرن مونیخ فرصتی برای زدن گل دوم داشت اما ضربه محکم لرویزان از راه دور توسط دروازه بان منچستر با واکنشی خوب مهار شد.

اما در دقیقه 74 بایرن مونیخ گل دوم خود را به ثمر رساند. پاوارد توپ را در کرنر از محوطه جریمه به جمال موسیالا داد و ستاره جوان با یک حرکت فنی و شوت زمینی زنتنر را شکست داد و گل دوم بایرن مونیخ را به ثمر رساند.

دقایقی بعد ماینتس با واکنش و حرکت سریع اینگوستن توانست گل تساوی را به ثمر برساند اما ضربه این بازیکن به بیرون رفت. اتفاق خاصی روی دروازه نیفتاد و در نهایت بایرن مونیخ 1-2 ماینتس را شکست داد.

[ad_2]

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما