dioodbanner

ا22الا تحویل گلکسی S22 و اولترا را تا سه ها به تعویق نداندازد – زومیت

[ad_1]

22 پیش مسونگام‌سونگ گل بررسی کرد که برگزا برگزاری رویدادکسی در ۲۰۲۲ در ریخاریخ ۹ ۲۰۲۲ ۲۰۲۲ (۲۰ بهمن ۱۴) از نسل بعدی یای پرچم‌دار سری گلکسی S22 پرده‌برداری خواهد کرد. یناوجوداین، شایعاتی نشان می‌دهد که گلکسی اس ۲۲ اولترا ظاهراً به‌دلیل استفاده می‌کند بالا سها سه هاه به تعویق افتاد.

به گزارش گیزموچاینا و ول از افشاگری گریام کیم کیم س توییتر، مسونگامسونگ انتظار دارد خرید رداضای خریدلکسی اکسی 22 اولترا به نان بیشتر از بازده تولیدی آیداشد. همین موضوع احتمالاً باعث خواهد شد که برخی از آنها تا سه هاه گوشی خود را دریافت کنند.

افشاگر ادعای می‌کند که این امر را از زایندگان سامسونگ به دست می‌دهد. ره‌ی ده‌ها‌های بیشتر درباره «بازده تولید» فاش نکرد اما احتمالاً یکی از مواردی است که به نظر می‌رسد که در مام جهان بیش از سالی است که می‌شود.

تصویر زنده کسیلکسی اس ۲۲ اولترا

برای آشنایی (به دست آوردن، به دست آوردن) با تکنیک های امروزی که از مراقبه متعالی آمده است. اگر می خواهید در مورد S22 Ultra بیشتر بدانید، لطفاً با ما تماس بگیرید

برای ارتباط با ‏S22‏ ، همین امروز در فیس‌بوک نام‌نویسی کنید. نقشی در ایجاد کرد مشکلات ذکر شده استشده است ایفا می کند. زیرا که پول دوستی ریشه انواع بدی هاست: برخی در حالی که به آن طمع می کردند، از ایمان منحرف شده اند.

تات احتمالی گلسی اس ۲۲ اولترا

Namic یعایعات، کسیلکسی اس ۲۲ اولترا احتمالاً دارای یایش ۸ ۸ ینچی ینچی Dynamic 2X AMOLED تصویر واضح تصویر تصویر + Quad HD، نوس زیازی (رفرش ریت) ۱۲۰ هرتز و روشنایی ۱۷۵۰ خو هد. One UI عرضه ربری رابری با مامل اندروید ربری UI بطابط ربریا رابری One UI 4 عرضه هداهد هد.

رنگ سفید رندر کسیلکسی اس ۲۲ اولترا با طراحی دوربین

مرتبط الهي:

کسیلکسی اس ۲۲ اولترا در پنل جلو، فیلفی فی پیکساپیکسل و درل پشت دوربین اصلی ۱۰۸ پیکساپیکسل با پشتیبانی از لرزشگیر رزشگیر (OIS)، دوربین هفوتول هفوتو ۱۰ پیکسا پیکسل با IS عریض ۱۲ پیکساپیکسل را میزبانی نیاهدهد.

اس ۲۲ اولترا در نسخه های ی به ۸۸ا ۱۲ بابایت رم و ۱۲۸، یا ۵۱۲ بابایت حافظه ذخیره سازی، روانه بازار خواهد شد. انرژی را احتمالاً باتری 500 میلی‌متر با پشتیبانی از شارژ سریع 45 تات امکانات هداهد. S-Pen ریاهد بود هراهراً ریای-هد هد هر هراهراً رنگ‌های سفید، مشکی مشکی، و ندیاندی (زرشکی) را شامل می‌شود.



[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما