dioodbanner

اگر روسیه حمله کند، مقامات بایدن قصد دارند بیش از هر زمان دیگری به بانک های روسیه حمله کنند.

[ad_1]

ویدئو

در حال بارگیری پخش کننده class=
ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین، می‌گوید که تجمع اخیر نیروهای نظامی روسیه در اطراف مرزهای این کشور، اگرچه خطرناک است، اما بیش از یک سال پیش تهدیدی برای امنیت نیست.اعتباراعتبار …تایلر هیکس / نیویورک تایمز

کیو، اوکراین – با هشدار پنتاگون در مورد تداوم افزایش نظامی روسیه و تهاجم احتمالی به اوکراین، رهبران این کشور روز جمعه نسبت به گفتگوهای جنگ هشدار دادند، حتی در حالی که درگیری‌های دیپلماتیک برای کاهش درگیری ادامه دارد و هیچ نشانه‌ای از تجاوز وجود ندارد. .

ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین می‌گوید وضعیت امنیتی در اطراف کشورش، که مقامات معتقدند روسی است، حدود 130000 نفر در نزدیکی مرز، از جمله بخش شمالی پایتخت، کیف، تجمع کرده‌اند. خطر به این معنا نیست که جنگ قریب الوقوع یا اجتناب ناپذیر است.

زلنسکی یک روز پس از گفتگوی تلفنی با رئیس جمهور بایدن، که بر تعهد ایالات متحده برای انتقام شدید علیه روسیه تاکید کرد، در یک کنفرانس خبری تاکید کرد که او و رئیس جمهور آمریکا به طور جدی در مورد تهدید روسیه به توافق نرسیدند، اما اختلاف نظر داشتند. در مورد صدای نظرات عمومی آنها در مورد آن.

وی خاطرنشان کرد که در گذشته، روسیه از تقویت نظامی به عنوان مکانیزمی قدرتمند استفاده کرده است.

زلنسکی درباره بایدن گفت: «ما هیچ سوء تفاهمی با رئیس‌جمهور نداریم، اما من فقط درک عمیقی از آنچه در کشورم می‌گذرد دارم، همانطور که او می‌داند در کشورش چه می‌گذرد». وی افزود: جنگ می تواند منجر به بی ثباتی در کشور و مشکلات اقتصادی شود و خطر روسیه را افزایش می دهد.

زلنسکی به تصمیم ایالات متحده و بریتانیا برای خروج دیپلمات‌های غیرضروری اوکراین که صدای هشدار نامناسبی را ارائه کرد، پرداخت. وی با بیان اینکه در این شرایط به همه نیاز است، گفت: به نظر من اشتباه بود.

او گفت: «فکر نمی‌کنم تایتانیک اینجا داشته باشیم.

با وجود تلاش های بایدن برای ایجاد یک جبهه متحد با متحدان ناتو، ایالات متحده با بیش از یک کشور اروپایی در مورد تهدید حمله روسیه صحبت کرده است.

پنتاگون می گوید که در 24 ساعت گذشته، نیروهای روسیه به سمت منطقه حرکت کرده اند. اگرچه مقامات ایالات متحده معتقد نیستند که ولادیمیر وی. پوتین، رئیس جمهور روسیه تصمیم به حمله گرفته است. با این حال، پرزیدنت بایدن همچنان معتقد است که “احتمال متفاوتی” وجود دارد که روسیه می تواند در فوریه انجام دهد، امیلی هورنای، سخنگوی امنیت ملی. شورا. روز پنجشنبه گفت.

در آن زمان بود که زلنسکی به سختی پشت کرد.

زلنسکی گفت: «ما باید در نحوه صحبت خود در هر روز، هر دقیقه، زمانی که می‌خواهیم بگوییم فردا جنگ رخ خواهد داد، بسیار مراقب باشیم. وی گفت: ما برای هر شرایطی آماده ایم و چیزهای زیادی داریم.

وی افزود: «من فکر می‌کنم که این باید یک آمادگی نظامی آرام و یک دیپلماسی آرام باشد.

او گفت: «اینطور نیست که ما طوری رفتار کنیم که گویی تهدیدی در سطح بالا باشد.» با خطر اشتباهات غیرقابل کنترل یا تحریک.

در حالی که سربازان اوکراینی در شرق پوشیده از برف قبری حفر می کنند، کودکان در پایتخت، کیف، سورتمه جمع می کنند. اکثر مردم به زندگی روزمره خود می پردازند.

امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، جمعه از طریق یک ویدئو کنفرانس با رئیس جمهور پوتین صحبت کرد و علیرغم پیشنهاد ماکرون برای مصالحه به مسکو، کرملین در بیانیه ای اعلام کرد که “نگرانی های اصلی روسیه مورد توجه قرار نگرفته است.”

با این حال، وزیر امور خارجه روسیه، سرگئی وی. لاوروف، نشان داد که ممکن است در مذاکرات با ایالات متحده آمریکا در مورد مسائل امنیتی محدود در اروپا، از جمله پرتاب موشک و مانور، شکاف هایی وجود داشته باشد. لاوروف در اظهار نظر در مصاحبه با رادیو روسیه در روز جمعه گفت که پاسخ به صورت مکتوب بوده است.واشنگتن این هفته در مورد درخواست روسیه برای امنیت از برخی جهات “موجه” است.

زلنسکی در پاسخ به این سوال که نظر او در مورد نیات پوتین چیست، گفت که اقدامات روس ها گویای خوبی در مورد اوست.

«چرا به نیروهای بیشتری نیاز دارید؟ چرا باید اینقدر تمرین کنی؟» او درخواست کرد. “این واقعا خطرناک است.”

او گفت که اقدامات روسیه نوعی “سادومازوخیسم” است. “این فقط یک بدبینی آشکار است.”

روسیه از ناتو می‌خواهد از اروپای شرقی خارج شود، از مسکو می‌خواهد بایستد سطح نفوذی که تا دهه 1990 مشابه آن بود را تأیید کنید.

مقامات غربی می گویند که اظهارات اغلب بحث برانگیز روسیه برای مردم متناقض نیست و تصور می شود که او از تلاش قبلی برای برکناری خود پس از مداخله آقای جیانگ در اوکراین جان سالم به در برده است.

ایالات متحده و متحدانش در ناتو نیروهای آماده باش بالا مستقر کرده و سلاح به اوکراین فرستاده اند.اما بایدن که از زمان نشست پرتنش در اوایل دسامبر با پوتین صحبت نکرده است، می گوید شما برنامه ریزی نکرده اید. برای اعزام نیروهای آمریکایی بیشتر به اوکراین.

مقامات بایدن خواستار تشکیل جلسه شورای امنیت سازمان ملل در روز دوشنبه شدند که می تواند به مناظره رو در رو درباره اوکراین بین ایالات متحده و روسیه منجر شود.

مایکل شویرتز گزارش از کیف، اندرو ای کرامر از کراماتورسک، اوکراین و شاشانک بنگالیو مارک سانتورا از لندن.

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما