dioodbanner

آیلین گو طلا را در هوای بزرگ، اولین رویداد از سه رویداد اسکی آزاد او، به دست آورد.

[ad_1]

پکن – آیلین گو برای کسب مدال طلا به بهترین پرش زندگی خود نیاز داشت. این دختر 18 ساله از کالیفرنیا به کشور مادرش آمده بود و امیدوار بود در بازی‌های المپیک زمستانی در سه رویداد در حالی که نماینده چین باشد برنده شود.

گو در زیر تابش نور خورشید درخشان و چشمان رسانه های خبری بین المللی، بر فراز پرش بزرگ هوای مدرن و عظیم که در یک پارک صنعتی در میان برج های خنک کننده بتنی قرار داشت، ایستاد. او با یک پرش تا پایان در جایگاه سوم قرار گرفت.

مادرش زنگ زد. یان گو، که در پکن بزرگ شد، در انتهای پرش قرار داشت و سعی داشت به دخترش مشاوره دهد.

او به او گفت که 1440 را دوباره انجام دهید، با اشاره به یک ترفند چهار چرخشی که گو قبلاً تقریباً به طور کامل فرود آمده بود. شاید شما را به مدال نقره برساند. گو ایده های دیگری داشت.

او به یاد می آورد که گفت: “مامان، مدیر اجرایی اینجا تماس بگیرید.” وتو کرد. من 16 را می‌سازم، و شما با آن کنار می‌آیید.»

او گفت که گو به طور رسمی یک Left Double 1620 با یک دستگیره ایمنی، اولین بار بود که آن را امتحان کرد. امتیاز کافی به دست آورد تا او را در مرحله اول قرار دهد. زمانی که تس لدوکس فرانسوی نتوانست با امتیاز برابری کند، گو طلا داشت و لدوکس نقره گرفت.

در حالی که گو منتظر نتایج خود بود، توماس باخ، رئیس کمیته بین المللی المپیک، در پایان به او تبریک گفت. هنگامی که اعداد وارد شد، هواداران در سکوها برای گو تشویق کردند و پرچم های کوچک چین را به اهتزاز درآوردند.

گو درباره این ترفند گفت: «امیدوار بودم که به این نتیجه نرسد، اما شد. “راستش را بخواهید، من واقعاً خوشحالم که این کار را انجام داد، زیرا از اینکه فرصت امتحانش را داشتم سپاسگزارم.”

گو که در کالیفرنیا به دنیا آمده و بزرگ شده است، اما در رقابت برای چین است، توجه بین المللی – و برخی بحث ها – را برای تصمیم خود در سال 2019 به نمایندگی از سرزمین مادری به خود جلب کرده است.

این تصمیم زمانی که او 15 ساله بود و تقریباً سه سال تا المپیک باقی مانده بود به سختی مورد توجه قرار گرفت. اکنون گو بر ورزش خود مسلط است و خود را درگیر شکاف ژئوپلیتیک فزاینده ای بین دو کشور خود می بیند.

یان گو، مادر آیلین، در شانگهای به دنیا آمد و در پکن، دختر یک مهندس دولتی بزرگ شد. او حدود 30 سال پیش برای تحصیلات تکمیلی به آمریکا مهاجرت کرد و در سانفرانسیسکو ساکن شد.

آیلین گو که توسط مادرش در محله ای مجلل در سانفرانسیسکو بزرگ شده است، به یک مدل تبدیل شده است و نماینده برندهای لوکسی مانند لویی ویتون و تیفانی و شرکت است. او در چین آنقدر حمایت مالی دارد که همه جا در تبلیغات حضور دارد و پوشش خبری درخشانی از رسانه های دولتی دریافت می کند.

گو گفته است که می‌خواهد پلی بین ایالات متحده و چین باشد و در عین حال الهام‌بخش زنان جوان باشد و به رشد صنعت ورزش‌های زمستانی چین کمک کند. او و مادرش از بحث در مورد موضوعات ژئوپلیتیکی که کشورهای رقیب را درگیر می کند خودداری کرده اند.

پس از کسب مدال طلا در روز سه‌شنبه، از گو حداقل شش بار در مورد اینکه آیا او هنوز تابعیت ایالات متحده را دارد یا خیر، پرسیده شد. چین تابعیت مضاعف را مجاز نمی داند. او ماهرانه در مورد حمایتی که از هر دو کشور دریافت کرده است، از احساس چینی‌اش در چین و آمریکایی در ایالات متحده صحبت کرد و هرگز به این سوال پاسخ نداد.

او پس از پیروزی، دو ساعت را صرف مصاحبه کرد و از هر کسی که ممکن بود از او انتقاد کند دور زد.

او گفت: “مهم نیست که من چه می گویم، اگر مردم قلب خوبی نداشته باشند، من را باور نمی کنند، زیرا نمی توانند با افرادی که قلب خوبی دارند همدلی کنند.” “بنابراین از این نظر، من احساس می‌کنم که اکنون جلوگیری از نفرت بسیار آسان‌تر است. و همچنین، آنها هرگز نمی دانند کسب مدال طلای المپیک چه حسی دارد.”

[ad_2]

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما