dioodbanner

آیا رنگنیک در اولدترافورد موفق خواهد شد؟

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، این دیگر جای تعجب ندارد. منچستریونایتد روز دوشنبه اعلام کرد که رافارانیک به صورت موقت تا پایان فصل هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت و پس از آن دو سال دیگر در این باشگاه خواهد ماند.

به گزارش باشگاه، این مربی 63 ساله هنوز مجوز کار صادر نکرده است. اگر مجوز به موقع صادر شود، رنگنیک می تواند برای اولین بار با آرسنال روی صندلی تیم جدیدش باشد.

رانگنیک در تابستان به عنوان سرپرست ورزشی به لوکوموتیو مسکو پیوست. این قرارداد فسخ شده است. هنوز مشخص نیست که او پس از ترک این سمت چه خواهد کرد.

در مصاحبه‌هایی با مدیران یونایتد، گفته می‌شود که رنگنیچ موفق شده است که دیدگاه‌های او را ببینند. چندین منبع ادعا کرده اند که او اولین گزینه برای اد وودوارد، مدیر فوتبال جان مورتاف، همراه با دارن فلچر، مدیر باشگاه بوده است، در حالی که گزینه های زیادی برای یونایتد وجود داشت.

مرتاف خبر حضور رنگنیک را تایید کرد: رالف یکی از شایسته ترین و مبتکرترین مربیان فوتبال اروپاست. او گزینه شماره یک ما برای یک پست مربیگری موقت است.

Rangnick با انتقال به منچستریونایتد مرتبط بوده است، اما به همکاری با دانشگاهیان فعلی یونایتد، از جمله مایکل اوکانر، دستیار سابق اولگونا ساندرلند ادامه خواهد داد.
او به دنبال شغل جدیدش در منچستریونایتد است و تمام تمرکزش روی موفقیت در این فصل است. رنگنیک گفت: این تیم سرشار از استعداد است و تعادل خوبی بین جوانی و تجربه وجود دارد. وظیفه او در شش ماه آینده این است که به بازیکنان کمک کند تا به پتانسیل کامل خود برسند. “پتانسیل شخصی و مهمتر از همه به عنوان یک تیم.”

قبل از شروع فصل، یونایتد حدود 140 میلیون پوند برای خرید گوردون سانچز از بوروسیا دورتموند، رافائل واران از رئال مادرید و کریستیانو رونالدو از یوونتوس هزینه کرد. پردرآمدترین بازیکن لیگ برتر در حال حاضر با یونایتد قرارداد دارد.

با وجود این همه هزینه، فوتبالیست های انگلیسی پس از 13 بازی بیشترین تعداد قهرمان انگلیس را در 13 بازی دارند و فاصله آنها با چلسی صدرنشین بیشتر از فاصله با برنلی در انتهای جدول است.

یونایتد در گروه F لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد اما این برتری به لطف گل رونالدو به دست آمد. منتقدان همچنان به او به عنوان یک مانع بزرگ نگاه می کنند زیرا بازی های یونایتد او را تحت الشعاع قرار می دهد. تماشای نقش رونالدو در رانگنیک بسیار جالب خواهد بود.

رنگیک به عنوان یک فوتبالیست حرفه ای مقابل سولشر قرار می گیرد که به دلیل سابقه بازی در یونایتد، مردی احساساتی به حساب می آید. بنابراین هواداران امیدوارند که Rangnik بتواند آنها را در این فصل نجات دهد.

مربیان مشهور آلمانی در انگلیس: یورگن کلوپ در لیورپول و توماس توهل در چلسی می توانند الهام بخش داوران اصلی یونایتد از جمله وودوارد، مورتاف و فلچر باشند.

کلوپ و توخل در روزهای اخیر به رانگنیک ادای احترام کرده اند، مربی که به اصلاح تاکتیک های مدرن مربیان فوتبال در آلمان معروف است. با این حال، شکی نیست که رنگنیک که مربیگری می کند و قصد دارد در دراز مدت بسیار موفق باشد، گزینه خوبی برای پیشرفت سریع به عنوان یک مربی موقت خواهد بود. به خصوص که این تیم لزوماً به سبک خاص او که بیشتر به فشار بستگی دارد، نمی خورد.

بی بی سی در تحلیلی نوشت: «او کارهای زیادی برای انجام دادن دارد. بدیهی است که حجم کار پیش روی او بسیار زیاد است.

[ad_2]

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما