dioodbanner

آنچه دالایی لاما می تواند در مورد آموزش آرایشگری مردانه به شما بیاموزد

این مرکز با داشتن کادری مجرب و حرفه ای برای آموزش از مربیان سازمان فنی و حرفه ای، آماده ارائه بهترین آموزش های آرایشگری مردانه در همه رشته ها برای شما آقایان گرامی است. آموزشگاه آرایشگری مردانه پارسامو ، با کادری تخصصی و مجرب در راستای آموزش این حرفه ، تمام تلاش خود را جهت پرورش این حرفه به صورت تخصصی به هنرجویان عزیز می کند.آموزش آرایشگری مردانه همانند آموزش آرایشگری زنانه به حرفه ای پولساز تبدیل شده است و نیازمند گذراندن دوره های آکادمیک است .

آموزش آرایشگری مردانه

آموزشگاه ارایشگری مردانه پوریا درجه حرارت آب را تنظیم می کنید و سر مشتری را در محل شستشو استقرار می دهید. از این رو برای این کار باید دفترچه ای تهیه کرد و به شکل دقیق برای هر مشتری زمانی دقیق برای مراجعه به آرایشگاه را مشخص نماید و در همان زمان هم حتماً دقیقاً خدمات را ارائه کنند. برای هرگونه سوال در رابطه با این مطلب یا هر مشکل دیگری در زمینه نرم افزارهای موبایل، با شماره پشتیبانی ۹۰۹۹۰۷۱۰۱۵ از خط تلفن ثابت تماس بگیرید. داشتن مغازه ای شخصی باعث می شود، تأثیر خیلی بالایی در درآمد شغل آرایشگری مردانه بگذارد، در حقیقت اگر آرایشگری خودش مالک و یا مستأجر سالنی شود و در آن کار کند، دیگر احتیاجی به این نمی باشد که درآمدش را با کسی تقسیم کند. ترجیح آن ها این است که با سپرده گذاری در یک بانک به همین میزان پول ماهیانه سود دریافت کنند، ولی این میزان زیاد از درآمد خود را در طول ۳۰ سال هدر نداده و برای خود نگه دارند. اگر تنها زندگی میکنید یا اعضای خانوادهتان داوطلبانه چهرههای خود را برای تمرین شما در اختیارتان نمی گذارند، توصیه میشود سعی کنید (با خیال راحت) فردی را در خارج از خانه خود پیدا کنید.

اگر بر حسب علاقه شخصی یا به عنوان شغل اصلی حرفه آرایشگری را انتخاب کردید، در این صورت شرکت در دوره های آموزشگاه آرایشگری مردانه نخستین گام شما برای ایجاد کسب و کاری مستقل و پردرآمد محسوب می شود. در دوران پس از کووید، کسب و کارها باید بدانند که چگونه با روش جدید زندگی سازگار شوند. روش آموزش به سبک جدید با حضور بهترین مربی سازمان و با تضمین ۱۰۰٪ آرایشگری انجام میشود. با توجه به شرایط اقتصادی کشور و بالا رفتن هزینه های مردم یکی دیگر از خصوصیات آموزشگاه شفیع رسالت موضوع پرداخت شهریه دورهها می باشد، که میتوانید به صورت قسطی در چند ماه پرداخت کنید، تا بدون دقدقه آموزش ها را سپری کنید. یک آرایشگر اگر به صورت درصدی کار نماید، قادر خواهد بود، در ماه مبلغ نسبتا مناسبی پول در بیاورد، اما اگر کسی خودش دارای آرایشگاه نیمه لوکس باشد، قادر خواهد بود، در هر ماه روی مبالغ نسبتا بهتری حساب نماید. حال در یک آرایشگاه حرفه ای، سالن مخصوص به خود و یا اجاره کردن یک صندلی و کار درصدی با سالن دار، عوامل زیادی هم در این مسیر دخیل هستند تا یک آرایشگر، آرایشگری ماهر و کار بلد شود.

البته باید پول پیش مغازه برای رهن را هم در نظر گرفت.

یا اینکه می توانند در مکانی پر رفت و آمد و جایی که جلوی دید باشد، سالن بگیرند تا بتوانند از این راه خیلی از مشتریان را جذب کنند و کسب و کارشان را رونق بدهند. همین طور برای موفقیت دراین مسیر هم می توان فرم نظر سنجی آماده نمود و از مشتریان خواست تا آن را تکمیل و پر نمایند. چنانچه به عنوان یک آرایشگر مردانه قصد افتتاح یک مغازه را داشته باشید، بهتر است محلی را انتخاب کنید که علاوه بر دسترسی ساده، دید خوبی داشته و در منطقه ای پر تردد نیز واقع شده باشد. البته باید پول پیش مغازه برای رهن را هم در نظر گرفت. اگر مغازه ای کوچک و جمع و جور مثلاً ۱۲ متر در نظر گرفته شود، همه ی هزینه ی دکور مبلغ نسبتا ناچیزی خواهد شد، البته به شرطی که خیلی زیبا و شیک دکور شود که این نکته هم در جلب مشتری خیلی دارای اهمیت می باشد. در این دوره ها به شما آموزش داده می شود که چگونه با مشتری برخورد نمایید، مهارت های روبرویی با اعتراض و …

یک آرایشگر که بخواهد به موفقیت دست یابد، باید تحمل زیادی داشته باشد و از سوی دیگر بدون هیچ آلرژی و مشکلی با مدل های گوناگون رنگ ها و مواد شیمیایی کار نماید. در کل اگر به این نکته اشاره شود که برای شروع کار آرایشگری به چه مقدار سرمایه نیاز است، باید گفت که تنها هزینه ای که صرف آموزش می شود، اهمیت دارد. برعکس آن اگر کسانی که فقط در بعضی از مناسبت ها نزد آرایشگران می روند، بازار کار خوبی برای آرایشگران آماده نمی نمایند. حضور یافتن در آموزشگاه های فنی و حرفه ای که دارای سابقه ی خوب و اساتید ماهر و کار بلد هستند. میکاپ عروس در تهران یکی از رشته های پرطرفدار دوره های آرایشگری زنانه میباشد که در سازمان فنی و حرفه ای به عنوان متعادل ساز چهره زنانه ( ارایش صورت ) شناخته میشود . در این دوره شما با انواع علوم متعادل سازی چهره، چهره پردازی مردانه و ریبالدینگ و بسیاری از فوت و فن های آرایشگری دیگر آشنا می شوید که از شما یک آرایشگر حرفه ای می سازد.

بازار آرایشگران داغ داغ می باشد. امروزه جزوات و نمونه سوالات بسیاری برای قبولی در آزمون مربوطه در بازار و اینترنت وجود دارد اما همواره باید در نظر داشت که عامل موفقیت در این رشته تمرین و تخصص بالا است. مدیر سالن باید بداند که یکی از راه های مهم رسیدن به موفقیت به وجود آوردن همکاری و تعامل میان همکاران می باشد، نه به وجود آوردن حس رقابت میان آنان. اگر شخصی سالن دار می باشد، می بایست این نکته را در نظر داشته باشد که با به وجود آوردن حس رقابت میان همکاران نمی شود، به موفقیت های زیادی دست پیدا کرد. اگر شخصی مدیر سالن آرایشگاه است، برای خوشنامی و همین طور موفق شدن در کسب و کار خود، می بایست عدالت را میان همکاران خود برقرار نماید. عموما برای اینکه در کشور ایران بتوانید وارد بازار کار شوید، لازم است تا دوره های مذکور را پشت سر بگذارید و در آزمون فنی و حرفه ای شرکت نمایید تا جواز و پروانه کسب به شما اعطا شود. به وجود آوردن رضایت و جلب نظر تمام آنان کار مشکلی می باشد و فقط یک آرایشگر کار بلد از پس آن بر خواهد آمد.

از این راه آرایشگر می تواند به شکل رایگان مدل های متنوعی را روی این اشخاص پیاده نمایند و از این راه مهارت های خود را کامل نمایند. باید سعی شود، سالنی را انتخاب کرد که در ابتدای کار و بعد از مدتی جا به جا شد، زیرا با این کار آرایشگر مشتریان خود را از دست داده و کارشان از رونق می افتد. مشتری حتماً باید به موقع در سالن آرایشگاه حاضر شود که با این کار به خود و به آرایشگر احترام گذاشته است. آرایشگر خوب باید سعی کند، نظم و انضباط کاری را به بهترین شکل با بهره بردن از یونیفورم (لباس هایی یک شکل و یک رنگ) به مشتری نشان دهد.

8 گناه نابخشودنی آموزشگاه آرایشگری مردانه

شانه های او را با پیش بند آرایشگاه، ملافه یا غیره بپوشانید تا موها وارد لباس وی نشده و تمیز کردن راحت تر شود. بهترین آموزشگاه کوتاهی مو باید تمامی مهارتهای مورد نیاز شامل فید (Fade) یا سایه زدن، آندرکات، خرد کردن موها، پیتاژ مو، اکستنشن، Buzz cut، انواع کوتاهی مو (تیفوسی، بکسری، آلمانی، خامهای، کرهای و…) را به کارآموزان آموزش دهد. آرایشگری نیمه دائم که خدماتی مانند اکستنشن مژه ، کاشت مژه ، لیفت و لمینت مژه ، اکستنشن مو ، لیفت ابرو را شامل میشود . برای این نوع موها لازم است تا محتاطانه موها را کوتاه کنید. پس از اصلاح سر به تنظیم خط ریش خواهیم رسید اگر شما به خط ریش کوتاه علاقه مند هستید برای این کار باید از استخوان گونه برای میزان نمودن آن استفاده کنید. بتواند فشار کار زیاد را تحمل کند. آرایشگری مردانه هم که موضوع مورد بحث در این مقاله می باشد، کاری است که در عین حال شاد و شیرین است، سختی ها و مشکلات مخصوص به خود را دارد. آموزشگاه آرایشگری مردانه غرب تهران با عنوان شهرمو با ارائه ی دوره های متنوع آماده ی خدمت رسانی به هنرجویان گرامی است.

یکی از عوامل موثر در کیفیت خدمت رسانی موسسات آموزشی، بررسی فیدبک هنرآموزان و نتایج حاصل حرفه ای از دوره های آموزش آرایشگری مردانه حرفه ای می باشد، به این ترتیب بخش نظرات هنرآموزان در این وب سایت راه اندازی شد تا با ارائه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود در جهت پیشبرد اهداف آموزشگاه ( Barber Academy ) سهیم باشند. اشخاصی که به ظاهر خود توجه دارند، کسب و کار آرایشگران بهتر خواهد شد. به عنوان مثال، یک سالن شناخته شده و جاافتاده در مرکز تهران مطمئناً در هر سال بیشتر از یک آرایشگاه کوچک و خانوادگی در یک شهر روستایی درآمد کسب می کند. برای کسب این مهارت می توان از دوستان و آشنایان خواست تا مدل آرایشگر تازه کار شوند تا تمرین کنند.

در غیر این صورت، مشتری احساس راحتی نمی کند، حالت خمیدگی به او دست می دهد و آرایشگر هم برای اصلاح، تسلط کافی روی سر مشتری ندارد.آرایشگر در حال اصلاح باید به فاصله اندازه دست ها، در کنار صندلی کار قرار گرفته و پاها را به اندازه عرض شانه باز کند. باید به مشتری گوشزد کرد که نمی توان همه ی وقت آرایشگر به مشتری اختصاص پیدا کند، زیرا مشتری دیگری هم حضور دارد که آن ها هم برنامه ریزی و فرصت خود را خواهند داشت و برای وقت خود ارزش قائل هستند. بنیانگذار مسابقات رسمی آرایشگری و گریم در کشور، با مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و پشتوانه فعالیت بیست دو ساله در امر آموزش، با مدیریت استاد علی عابدی، در دو شعبه فعال و مجهز واقع در تهران، افتخار دارد با همکاری اساتید مجرب کشور، کلیه دروس تخصصی رشته آرایش و پیرایش مردانه را مطابق با استانداردهای جهانی و متد روز، از مبتدی تا حرفه ای، برای هنرآموزان گرامی و علاقمندان به این حرفه برگزار نماید. فرد آرایشگر می بایست از نظر دیداری و بصری آراسته باشد و به غیر از این مدل ها، نسبت به شیوه های روز آرایشگری آگاهی پیدا کند و طبق آن فعالیت نماید.

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

تماس با ما