لینک سازی خارجی چیست؟ مزایا، معایب، تکنیک‌ و اصول لینکسازی خارجی نبض بلاگ

ایجاد مزرعه لینک یا لینک فارم (Link Farm) یکی از روش‌های سئوی کلاه سیاه است و در صورتی که الگوریتم‌های گوگل موفق به شناسایی آن شوند هم سایت بک لینک دهنده و هم بک لینک گیرنده جریمه خواهند شد. مزرعه لینک زمانی ایجاد می‌شود که چند سایت با هم توافق کنند که به هم بک لینک بدهند. هم‌چنین اگر یک نفر چندین سایت را فقط با هدف لینک سازی خارجی ایجاد کند در واقع یک لینک فارم ایجاد کرده‌است. جالب است بدانید که شما می توانید به راحتی با فعالیت در این حوزه به درآمدهای عالی و باورنکردنی دست پیدا کنید. با توجه به فعالیت و اطلاعات ما در مورد افرادی که در حوزه لینک خارجی به صورت تخصصی و حرفه ای فعالیت می کنند، بسیار اندک هستند، پس برای شما فرصت بسیار مناسب و عالی است تا بتوانید بازار کار این حوزه را در اختیار خود بگیرید.

برای لینک دهی تصاویر در سایت وردپرسی می توانید از دو روش استفاده کنید. شما می‌توانید با ابزارهایی مثل moz و ahrefs لینک‌های خارجی رقبای خود را بررسی کنید. از این طریق می‌توانید بفهمید که آن‌ها از کدام منابع لینک‌های خارجی استفاده کرده‌اند و شما نیز از همان‌ها استفاده کنید. دوره ای با محتوای متفاوت و استادی بی نظیری و با ایده های ناب و تازه. یکی از بهترین فواید دوره لینک سازی پیشرفته آقای نصیری این است که ترس از لینک سازی را کنار می‌گذاریم و با شجاعت بیشتری شروع به لینک سازی اصولی و با استراتژی می کنیم. اما تا زمانی که محتواهای شما را کسی مصرف نکند محتوایتان راه به جایی نمی برد چون کمتر کسی آن را می بیند.

با افزایش تعداد لینکهای معتبر وبسایتتان (با استراتژی لینکسازی مناسب) می توانید با سرعت بیشتری رتبه های صفحات خود را در نتایج جستجوی کاربران افزایش هید. لینک سازی خارجی یا اکسترنال لینک، به ساخت لینک در خارج از وب سایت گفته می شود که تاثیر بسزایی در سئو خارجی سایت دارد. لینک سازی خارجی را با چندین روش می توان انجام داد مثل خرید بک لینک، لینک سازی در فروم ها، لینک سازی کلاه سفید و کلاه خاکستری. لینک سازی خارجی شامل دسترسی به وب‌سایت‌های دیگر و درخواست از آن‌ها برای لینک سازی به محتوا یا وب‌سایت شما است.

علاوه براین به برندینگ شما بسیار کمک میکند و یک راه عالی برای تقویت برندینگ است. هرگونه خطا در لینک سازی و غیر طبیعی رفتارکردن منجر به جریمه وبسایت شما خواهد شد. متیو باربی با تجزیه و تحلیل یک میلیون URL به این نتیجه رسید که همچنان لینک ها بسیار ارزشمند هستند. به طور متوسط تعداد بک لینک های 2 نتیجه ب رتر صفحه اول گوگل معادل 38 % کل بک لینک های صفحه اول گوگل است. یکی از نکاتی که در تحلیل رقبا متوجه می شویم این است که در کلمه کلیدی که می خواهید در آن رتبه بگیرید، چقدر رقابت وجود دارد و از این جنبه می توان به بک لینک های لازم برای سایت و صفحات خود پی برد. یوتاب آمده تا هزینه‌های هنگفت طراحی سایت را حذف کند و با ارائه بهترین خدمات و امکانات به کسب و کارها،
برای راه اندازی وب سایتی حرفه ای، همراه همیشگی شما در فضای مجازی باشد.

این لینک ها به موتورهای جستجو نشان می دهد که سایت شما به عنوان یک منبع قابل اعتماد در یک زمینه خاص مورد تایید می باشد. محتوای منحصر به فرد، مفهومی و مخاطب محور، ارتباطات قوی تری با وبسایت های دیگر ایجاد می کند و این ارتباطات تاثیر بیشتری بر بهبود سئوی خارجی خواهند داشت. در نهایت می‌توان گفت سئو خارجی یک بخش بسیار مهم و تاثیرگذار در بهینه‌سازی سایت است. اگر در این بخش بتوانید خوب عمل کنید و در کنار آن از اصول سئو پیروی کنید امید می‌رود به نتایج بسیار خوبی در بهینه‌سازی سایت دست پیدا کند. صاحب سایت یا متخصص سئو با روش‌های مختلف از طریق گروه مشتریان یا افراد تاثیرگذار (اینفلوئنسرها) درخواست می‌کند تا لینک سایت را به اشتراک بگذارند.

اگر مایلید بدانید خدمات ما چگونه می تواند باعث دستیابی شما به اهداف تجاری کسب و کارتان بشود با ما تماس بگیرید. تعداد بک لینک ها باید با حجم و کیفیت محتوای سایت شما مطابقت داشته باشد. لینک ها باید به محتوای شما اشاره داشته باشند پس بایستی از صفحه ای با محتوای مرتبط و همچنین با تعداد کلمات بالا دریافت شود تا اعتبار بهتری به وبسایت شما و صفحه مورد نظر شما دهد. ابتدا رپورتاژ آگهی مناسب محتوای صفحه مورد نظر خود جهت بهبو سئو خارجی آن بنویسید و درون آن لینک های خود را قرار دهید تا ارتباط بین رپورتاژ آگهی و صفحه وبسایت شما به خوبی برقرار شود. همیشه این نکته را باید توجه کنید که رقبا هیچگاه عقب نمی کشند و در جنگ رسیدن به کلمات کلیدی با جستجوی بالا، رقابت شدیدی دارند. پس با بررسی ثانیه به ثانیه رقبای خود همیشه یک قدم جلوتر از آن ها گام بردارید.

در ابتدا باید سعی کنید مطالبی را تولید کنید که کاربران خود به صورت خودکار ترغیب به ایجاد لینک و ساختن بک لینک طبیعی برای محتوای شما شوند. بک لینک می تواند به صورت فالو و نوفالو باشد که به هر دو صورت بسیار ارزشمند بوده و می تواند روی رتبه سایت تاثیر گذار باشد. لینک سازی خارجی و اصولی برای وبسایت علاوه به افزایش قدرت دامنه و بهبود سئوی سایت، در افزایش بازدید سایت نیز بسیار موثر واقع میشود. بنابراین لینک سازی به صورت اصولی و درست نه تنها برای وبسایت شما ضرر ندارد، بلکه لازم نیز است. بنابراین با توجه به کسب و کارتان لازم است که حضور فعال در شبکه های اجتماعی داشته باشید تا بتوانید با مشتریان خود در ارتباط باشید. شبکه های اجتماعی بستر مناسبی برای معرفی محصول، خدمات، مطالب و… مربوط به کسب و کار شما است و جز یکی از موارد مهم محسوب می شود.

  • این پلتفرم‌ها امکان اشتراک‌گذاری محتوا، ارتباط با بلاگر ها و اینفلوئنسر ها و تبادل نظر با کاربران را فراهم می‌کنند.
  • لینک سازی خارجی را با چندین روش می توان انجام داد مثل خرید بک لینک، لینک سازی در فروم ها، لینک سازی کلاه سفید و کلاه خاکستری.
  • یکی از تکنیک‌های قدیمی سئوی کلاه سیاه، ایجاد مزرعه لینک است که در آن، گروهی از وب سایت‌ها به طور مشترک به یکدیگر لینک می‌دهند یا با پرداخت پول به سایت‌های پربازدید، از آن‌ها لینک دریافت می‌کنند.
  • متیو باربی با تجزیه و تحلیل یک میلیون URL به این نتیجه رسید که همچنان لینک ها بسیار ارزشمند هستند.

از این طریق گوگل میزان اعتبار شما را در دنیای وب بررسی می کند و جایگاه های شما را بهبود می بخشد. در این مقاله غیر از معرفی بهترین روش‌های سئو که ذکر شد ما بهترین روش‌های SEO را برای سال 2023 تجزیه و تحلیل و دسته‌بندی کرده‌ایم تا به شما کمک کند حضور جستجوی ارگانیک خود را حفظ کرده و حتی آن را افزایش دهید. همچنین می‌توانید با فعالیت و یا تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی، کاربران را به وب‌سایت خود هدایت کنید. بسیاری از حوزه‌های کسب‌وکار، دارای دایرکتوری هستند که با درج اطلاعات خود در آن می‌توانید به سایت خود لینک بدهید و کاربران هدف خود را جذب کنید. دایرکتوری‌ها، سایت‌هایی هستند که اطلاعات کسب‌وکارهای مختلف را یک جا جمع می‌کنند و به کسانی که به دنبال آن هستند ارائه می‌دهند.

هر کدام از این شبکه های اجتماعی عمومی کاربردهای خاص خودشان را دارند به عنوان نمونه برخی برای فضایی برای اشتراک گذاری مطالب علمی هستند، برخی برای ارتباط کسب و کار ها با یکدیگر هستند. با توجه به رقابت و تغییر الگوریتم های گوگل امروز دیگر هر صفحه وب سایت نیازمند سئو بوده و می بایست فعالیت های مختلفی برای آن صورت پذیرد. بک لینک ها پیوندهایی از یک صفحه در یک وب سایت به وب سایت دیگر هستند. شما باید از
اینفلوئنسری استفاده کنید که در حیطه ی کسب و کار شما فعالیت دارد و یا زمینه ی
فعالیتش، ارتباطی با وب سایت شما دارد. استفاده از اینفلوئنسرهای غیر مرتبط، به
سختی می تواند نتیجه ی مثبتی بدهد مگر آن که اینفلوئنسر شما، بسیار در کارش حرفه
ای باشد.

سئو خارجی چیست؟ معرفی 5 تکنیک برتر off page + ویدیو

برای ایجاد لینک یا هایپر لینک در واتساپ، تنها کافی است تا پیوند مورد نظر را در بخش متن وارد کنید. به این صورت، پیوند به طور خودکار به یک لینک قابل کلیک تبدیل خواهد شد. همچنین برای درج لینک در یک پیام متنی، می توانید پیوند را در داخل پرانتز قرار داده تا به صورت خودکار به هایپرلینک تبدیل شود. روش اول به این صورت است که از قسمت افزودن پرونده چندرسانه ای، تصویر را آپلود کرده و از سایدبار یا منوی کناری صفحه، لینک مورد نظر را در کادر نشانی اینترنتی قرار دهید.

در هنگام ساختن نمایه برای بک لینک های خود، به دنبال بک لینک با کیفیت و مرتبط با سایت خود و همچنین با تعداد بالا باشید. پیشرفت های عمده در نمودار دانش ، موجودیت ها و جست و جوی معنایی به این معنی است که اکنون ارتباط پیوند از اهمیت پیوندها احتمالاً مهم تر است. اما بیشتر متخصصان در زمینه سئو موافقند که لینک سازی خارجی همیشه یک معیار اصلی و مهم برای رتبه بندی باقی می مانند. اگر ارزش یک پیوند داخلی با یک پیوند خارجی برابر بود ، یک وب سایت به سادگی می توانست صد ها پیوند داخلی برای بهبود رتبه بندی وب سایت خود در موتور های جست و جو ایجاد کند. لینک های داخلی پیوند های بین صفحات موجود در همان دامنه و وب سایت هستند. لینک سازی داخلی به کاربر کمک می کنند تا در سایت جست و جو کند و اطلاعات مربوطه را که ممکن است بخواهد بخواند را پیدا کند.

همچنین صاحبان سایت و وب‌مستران می‌توانند برای صرفه‌جویی در وقت و هزینه برای سئو خارجی، با پلتفرم‌های این حوزه همکاری کنند. یکی از پلتفرم‌های حاضر در این صنعت که به نوعی مقرون‌به‌صرفه‌ترین پلتفرم انتشار و خرید رپورتاژ آگهی است، پلتفرم تریبون است. تریبون به واسطه همکاری با بسیاری از سایت‌های پربازدید و خبری و معتبر، پکیج‌های تخفیفی مختلفی برای مشتریان درنظر گرفته است. در این مقاله قصد داریم یکی دیگر از مقالات سئو سایت به نام سئو خارجی سایت یا off page seo (سئو off page ) را با هم پیش ببریم.

الان که این محتوا را مینویسم در سال 2023 هستیم و گوگل دیگر آن کودک بی تجربه نیست که براحتی بتوان با تغییر چند انکرتکست و چندین نوع بک لینک مختلف سرش کلاه بزاریم. شما بدون پیشینه حضور در کلاس هم می توانید در دوره لینک سازی پیشرفته شرکت داشته باشید. سفارش بک لینک سایت شما با هر موضوعی که باشد قطعا نکته‌های آموزشی نابی را برای علاقه‌مندان خود خواهد داشت. پیشنهاد می‌شود این نکات را در قالب پادکست ضبط کرده و در پلتفرم‌های ارائه کننده قابلیت اشتراک پادکست همراه لینک و اطلاعات مربوط سایت‌ خود قرار دهید.

در نتیجه آن‌ها به سمت سایت‌ شما هدایت خواهندشد و از این طریق، گوگل اعتبار بیشتری به شما می‌دهد. بک لینک یک لینک ورودی است، به طوری که یک سایت با استفاده از روش لینک سازی خارجی به دامنه سایت شما اشاره می‌کند. هرچه قدر تعداد بک لینک شما بیشتر باشد، سایت شما وضعیت بهتری از لحاظ رتبه بندی پیدا می‌کند. برای اینکه از این اتفاق بد جلوگیری کنید، باید از لینک‌های باکیفیت استفاده کنید تا اعتبار و مرتبط بودن صفحات سایت شما ثابت شود؛ بنابراین استفاده درست از لینک سازی اهمیت زیادی در رتبه بندی و اعتبار سایت شما دارد.

این موضوع می‌تواند بر روی بک لینک شما و در نتیجه سایتتان تاثیر معکوس گذاشته و نتایج منفی را برای شما به ارمغان آورد. از همین رو برای اینکه بتوانید استفاده مفیدی را از بک لینک خود داشته باشید، نیاز به مراقبت از آن دارید. در فرایند لینک سازی خارجی وب‌سایت، همواره به طبیعی بودن تمامی کارها و لینک‌سازی‌ها دقت کنید.

Gov و.edu  هستند؛ بنابراین با جستجو و انتخاب دامنه هایی که معتبر هستند، می‌توانید بک لینک‌های معتبری را ایجاد کنید. لینک سازی روشی برای ایجاد ارتباط صفحات مختلف وب‌سایت‌ها با استفاده از هایپرلینک است. هایپرلینک (با نام خلاصه لینک) شیوه ای است که به کاربران آنلاین کمک می‌کند تا به صفحات وب‌سایت‌ها هدایت شوند.

لینک سازی خارجی چیست: اصول و قواعد لینک سازی خارجی + مزایا

به این ترتیب مخاطبان یک سایت از یک عده به چندین و چند قشر مختلف افزایش می‌یابد. این موضوع می‌تواند بازدید و فروش یک سایت را تا میزان زیادی افزایش دهد و موجب بهبود روند رشد یک سایت بشود. البته باید توجه داشته باشید که این مزایا در صورت استفاده صحیح و کامل از راهکارهای لینک سازی به شکل خارجی ممکن بوده و با استفاده از هر راهکاری ممکن است به نتیجه نرسد.

پس باید تمامی عوامل را با یکدیگر رعایت کرده تا بتوان یک صفحه را به رتبه های بالای گوگل رساند. دو مورد بالا، هر یک به چند دسته تقسیم می شوند که ما یک به یک و گام به گام آن ها را به شما عزیزان آموزش می دهیم تا بتوانید بهترین وضعیت را از نظر سئو خارجی برای سایت خود فراهم کنید. لینک گرفتن از شبکه های اجتماعی و افزایش بازدید از طریق آن ها سرعت ایندکس مطالب شما را به شدت بالا میبرد.

رپورتاژ آگهی به معنی ایجاد مطلبی با پرداخت هزینه در یکی سایت هایی است که معمولا در حوزه کاری شما است و معتبر است. اما یکی از فاکتور های تاثیر گذار در سئو سایت، لینک سازی داخلی و خارجی است. برای ساختن لینک های خارجی، دو روش وجود دارد، روش مستقیم و روش غیر مستقیم. یکی از این استراتژی ها استفاده از شبکه های اجتماعی به منظور لینک دهی و ایجاد بک لینک های قوی می باشد. تبدیل متن به لینک در تلگرام که اصطلاحا به آن هایپرلینک می گویند، تاثیر خیلی خوبی در افزایش ورودی و ترافیک سایت دارد. برای این منظور، هم می توان از نسخه تلگرام در اندروید و ios و هم تلگرام ویندوز استفاده کرد.

اکثر شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیسبوک، لینکدین و… امکان ایجاد لینک در پروفایل شخصی را برای کاربران فراهم کرده‌اند. در صورتی که مخاطبان زیادی دارید این قابلیت کاربرد زیادی در بهبود SEO دارد زیرا شبکه‌های اجتماعی از نظر گوگل اعتبار بالایی دارند و هم‌چنین لینک‌هایی که در آن‌ها ایجاد می‌شود از نوع Follow است. با توجه به تغییر الگوریتم های گوگل ما نیز می‌بایست روی روش‌های سئو سایت تمرکز کرده و هر روز قدرتمندتر از دیروز عمل کنیم. الگوها توسط تبلیغات مبدل، برجسته‌سازی پانل‌های دانش و استفاده مکرر از آن‌ها و نمایش‌های تصویری تغییر می‌کنند. این موارد باعث پایین آمدن لیست‌های ارگانیک در SERP‌ها می‌شود در نتیجه کلیک‌های ارگانیک کمتری ایجاد می‌شود و برخی از وب سایت‌ها نیاز به هزینه در گوگل دارند تا از طریق آن به درآمد بیشتری دست یابند. این یک کار و پروسه بلند مدت است و برای موضوعات نسبتا دشوار هر هفته باید انجام شود و محوریت کلمات کلیدی مد نظر هدف قرار گیرد.

با افزایش سرعت حرکت دنیا به‌سمت ماشینی و دیجیتالی شدن، وب‌سایت‌های مختلف و شبکه‌های اجتماعی جایگاه ویژه‌ای به‌دست آورده‌اند. شما باید هنگام لینک سازی خارجی از معیارهایی برای تعیین ارزش لینک‌های خارجی استفاده کنید. قابلیت اعتماد  دامنه لینک و میزان محبوبیت صفحه لینک داده شده از معیارهای مهم در این نوع لینک‌ها هستند. لینک‌های خارجی موجب اتصال یک صفحه یا یک سایت به سایت یا صفحه ای در سایت دیگر می‌شوند.

لینک بیلدینگ

با لینک گرفتن از سایتی با این اعتبار دامنه‌ ارزش و اعتبار زیادی از موتورهای جست‌وجو دریافت خواهید کرد. تنها کاری که برای لینک سازی باید انجام دهید این است که از آدرس صفحه‌ی مقصد استفاده کنید. آدرس صفحه‌ی مورد نظر را کپی کنید و سپس انکر تکستی که از قبل نوشته‌اید را با درگِ (ِDrag) موس انتخاب و در نهایت آدرس را روی آن پیست (Paste) کنید. اگر صفحاتی که بین آن‌ها لینک ایجاد کرده‌اید مربوط به یک سایت باشند به آن لینک سازی داخلی و در غیر این صورت به آن لینک سازی خارجی می‌گویند. در واقع لینک سازی خارجی بین دو سایت با نام دامنه‌های متفاوت انجام می‌شود که یعنی صفحات از دو سایت مختلف به هم پیوند خورده‌اند.

این افزایش اعتبار به بازدید بیشتر کاربران از سایت شما و در نهایت تعامل بیشتر آن‌ها کمک می‌کند. لینک سازی رایگان در ویکی پدیا به عنوان سایتی با میلیون‌ها بازدید روزانه یک روش‌ وسوسه کننده برای بهبود سئو برای متخصصین سئو خواهد بود. با ساخت حساب کاربری در ویکی پدیا و کمک به تولید محتوای آن پس از مدتی می‌توانید اعتماد سایت را جلب کنید و در نهایت در انتهای مقالاتی که ویرایش کرده‌اید یا از نو نوشته‌اید لینک سایت خود را به عنوان منبع قرار دهید.

انکر تکست یا Anchor Text (متنی که به صفحه شما لینک می دهد) باید دارای معنا باشد. استفاده از کلمات کلیدی مناسب و تنوع انکر تکست به بهبود ساختار لینکسازی خارجی و سئو خارجی وبسایت شما کمک می کند. بعضی از متخصصان عقیده دارند که ثبت نام در دایرکتوری ها دیگر ارزشی ندارد اما در واقع در بهینه سازی سایت و افزایش رتبه الکسا تاثیر دارد. اگر می خواهید که بهترین نتیجه را بگیرید، بهتر است که در دایرکتوری های مرتبط با کسب وکار خود فعالیت کنید. سئو خارجی چیست؟ این روش بهینه سازی تمرکز به فعالیت های خارج از وب سایت دارد و بیشترین تکنیک آن بک لینک ها هستند. بعضی سایت‌ها بدون اینکه نظرات کاربران را بررسی کنند آن را منتشر می‌کنند.

این در حالی است که لینک سازی مصنوعی در سایت‌هایی با موضوع غیرمرتبط ساخته می‌شود و در نقظه مقابل لینک سازی طبیعی قرار دارد. در اولین قدم برای رسیدن به لینک سازی خارجی مناسب، لازم است تا با معنا و مفهوم اصلی آن آشنا شویم. در واقع داشتن اطلاعات درست از چیستی لینک سازی خارجی یک سایت می‎‌تواند در باقی مراحل لینک سازی کمک کننده باشد. صرف نظر از nofollow یا follow ، لینک سازی خارجی به این علت انجام میشود که بتواند ترافیک مربوطه را با کیفیت بیشتر ارائه دهند، البته در حالت عادی نیز هنوز ارزش دارند. تسمینو بهترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین پلتفرم سفارش رپورتاژ، بک لینک و تولید محتوا برای شماست تا بتوانید در زمانی کوتاه و به شکلی راحت کسب‌وکارتان را به همه معرفی کنید.

سایت های مختلفی هستند که تولید محتوای خاصی انجام نمی دهند و در واقع صرفا بستری برای گذاشتن محتوا توسط اشخاص دیگر هستند. شما می توانید با ایجاد اکانت در آن ها عضو شده و مقالات علمی کسب و کارتان که در راستای رفع مشکلات آن صنعت است و یا حتی معرفی خدمات و محصولات مربوط به کسب و کارتان را در آن ها به اشتراک بگذارید. برای نمونه سایت ویرگول یکی از سایت هایی است می توانید در آن مطالب خود را به اشتراک بگذارید. این امکان را به تمامی کاربران و کسب و کار ها داده اند که به صورت کاملا رایگان محتوای خود را به مخاطبان خود نمایش داده و حتی درون وبسایت خود قرار دهند.

همین حالا در دوره آموزش لینک سازی خارجی ثبت نام کنید و خودتان را برای متخصص شدن در این حوزه آماده کنید. هرچه Google بهتر بتواند به سوالات درون SERP پاسخ دهد یا کاربران را به سمت هدف‌شان ببرد، درآمد بیشتری کسب می‌کند. لینک سازی خارجی، مانند هر تاکتیک دیگر سئو، مزایا و معایب خاص خود را دارد. بسیاری از حوزه‌ها، دارای فروم‌ها و انجمن‌های آنلاینی هستند که به صورت تخصصی روی یک حوزه تمرکز می‌کنند. این کار به افزایش آگاهی از برند شما کمک می‌کند و پیشنهاد می‌کنیم تا حتما لینک وب‌سایت خود را در پروفایل خود قرار دهید تا افراد را جذب کنید.

این بدان معنی
است که در طول زمان وب سایت های بیشتری به شما متصل خواهند شد. در واقع در مطالعه ای که برایان انجام داد تعداد حوزه های اشاره منحصربفرد قوی ترین همبستگی در کل مطالعه بود. وب سایت هایی که دارای حوزه ارجاع بیشتری بودند رتبه های بالاتری داشتند.

  • پس به طور کلی باید با انکرتکست‌های مختلفی برای صفحات سایت لینک سازی انجام داد.
  • بخشی از آموزش تکنیک سئو خارجی مربوط به معرفی معتبرترین روش ها برای ساخت یا خریداری بهترین بک لینک ها می باشد.
  • این لینک ها به بهبود رتبه سایت و دیده شدن سایت شما در نتایج جستجو کمک می کنند.

عده‌ای عقیده دارند که حدود 50 درصد از سئو را سئوی خارجی تشکیل می‌دهد. طبق بررسی عواملی که بیشترین تاثیر را در رتبه‌بندی سایت‌های مختلف در موتورهای جستجو در سال داشته‌اند، می‌توان فهمید سئوی خارجی تاثیر بسیار زیادی در رتبه‌دهی توسط موتورهای جستجو دارد. یکی از مهم‌ترین عوامل تعیین کننده در امتیاز وب‌سایت‌ها، لینک‌سازی خارجی است.

  • استفاده از کلمات کلیدی مناسب و تنوع انکر تکست به بهبود ساختار لینکسازی خارجی و سئو خارجی وبسایت شما کمک می کند.
  • باید بگویم که دقیقا ما هدفمان همین است که با کمترین هزینه (منظورم از هزینه اینجا زمانی است که صرف ساخت لینک بلیدینگ می کنید است) بتوانید لینک بلیدینگ خیلی قوی برای سایت خود داشته باشید.
  • اما قبل زیاده روی کردن در لینک سازی آن هم در سایت های خارجی زیاد به نفع شما نخواهد بود.

یکی از اشتباهات رایج در لینک سازی خارجی، این است که فقط برای صفحه اصلی سایت یا لندینگ پیج لینک سازی کنیم. برای طبیعی جلوه دادن بیشتر و بهتر وبسایت و بک لینک های آن، بهتر است که برای اغلب صفحات مهم سایت، دسته بندی ها، لندینگ پیج ها، مقالات و… لینک سازی کنیم. بعد از اینکه چند وقتی از راه اندازی سایتتان می گذرد، بستگی به شرایط مختلف و نیازهای مختلف سایت خود، نیاز به لینک سازی در فضاهای مختلف دارید. در نتیجه همانطور که مشاهده می شود سئو داخلی و سئوی خارجی، وب سایت ها را از جنبه های مختلف بهینه می کنند. ترکیب هوشمندانه این دو استراتژی می تواند به شما در رسیدن به اهداف خود در گوگل و سایر موتور های جستجو کمک کند و ترافیک و سطح دسترسی وبسایت شما را برای کاربران اینترنت افزایش دهد. هر اقدامی که خارج از سایت خود برای بهینه سازی سایت یا بهبود رتبه سایت انجام می دهیم سئو خارجی (off page seo) گفته می شود.

برخی از فروم‌ها تنها درصورتی لینک‌ها را نمایش می‌دهند که در آن سایت حساب کاربری داشته باشید و وارد آن شده باشید. در اینگونه فروم‌ها نمی‌توان لینک سازی انجام داد و به درد ما نمی‌خورد. باید فروم‌هایی پیدا کنید که در حالت معمولی و بدون نیاز به ثبت نام هم لینک‌ها را نمایش دهند. نیاز است تا شما تعداد لینک های داخلی سایت خود را افزایش دهید تا ارزش لینک های شما افزایش پیدا کند . بسیاری از دوستان من در حوزه آموزش حرفه ای سئو فقط به موارد on-Page سئو می پردازند و مدام از این مسئله صحبت می کنند که لینک سازی دیگر نیاز نیست و از این جور صحبت ها!!! اما من به شما اطمینان می دهم که اگر لینک سازی انجام ندهید نمی توانید وارد رقابت جدی در سئو شوید.

  • Backlink ها با توجه به نام جذاب و قدرتی که دارند می توانند برای سایت شما بسیار خطرناک باشند.
  • همچنین گوگل امکاناتی را در نقشه خود قرار داده است که نزدیک ترین کسب و کار ها را براساس موقعیت جستجو کننده نشان می دهد.
  • برای نمونه اگر یک صفحه با 10 خط محتوا دارای 20 خط کد طراحی سایت باشد بهتر از سایتی است که برای 10 خط محتوا 200 خط کد دارد، البته این موارد پارامتر های گوناگون زیادی دارد.
  • باید توجه داشت که هر دو قسمت از سئو یک هدف را دنبال می‌کنند که عبارت است از رسیدن به رتبه یک در موتورهای جستجو، اما تنها قلمرو آن‌ها با یکدیگر تفاوت دارد.

سئو داخلی باید به گونه ای باشد که به کاربران سایت شما کمک کند تا اگر می خواهند درباره محتوایی بیشتر بدانند شما آنها را به آن سمت هدایت کنید. با افزایش نرخ تبدیل کاربران به مشتری، می‌توانیم نتیجه بگیریم که کسب درآمد و سود سایت شما نیز افزایش می‌یابد. اگر اعتبار و ارزش سایت شما افزایش یابد، درواقع نزد گوگل عزیزتر می‌شوید و رتبۀ سئوی سایت شما بهبود می‌یابد. درنتیجه می‌توان گفت در صفحۀ نتایج جستجوی کاربران، بیشتر از قبل نمایش داده می‌شوید.

یکی از نکته های مهمی که بایستی در چک لیست لینک سازی داخلی آن را به کار ببریم، مقید نبودن به زمان در ساخت بک لینک است. اما این به چه معناست؟
این به این معنی است که ما نباید سر یک زمان یا یک تایم مشخصی برای وبسایت خود لینک بسازیم. مثلا فقط روزهای جمعه را به لینک سازی اختصاص بدیم یا سر یک ساعت مشخص برای وبسایت خود لینک بسازیم. ما در زمینه طراحی سایت، بهینه سازی وب سایت و دیجیتال مارکتینگ تخصص داریم.

اگر محتوای شما نتواند مخاطب را درگیر کند، تاثیری در رشدتان نخواهد داشت. این نکات و استراتژی ها اشتیاقمان را برای لینک سازی و رتبه گرفتن در گوگل دوچندان کرده است. دوره لینک سازی پیشرفته واقعا نگاه شما را به لینک سازی تغییر می دهد. یعنی چی کورکورانه؟؟؟ خب بزارید چند نکته از دوره را باهم ببینیم که در هیچ دوره ای از این نکات صحبت نمی شود. محمد نصیری(مدرس) در هر جلسه نکات و مفاهیم را به صورت کاملا عملی مطرح می کند و استراتژی های مورد نیاز هر کسب و کار با دلیل و منطق در دوره گفته شده است. اما اگر تاریخ ثبت دامنه را در نظر بگیریم 15 سپتامبر روز تولدش می باشد.

اگرچه لینک گرفتن از شبکه های اجتماعی به صورت مستقیم تو رتبه بندی صفحات شما دخیل نیست، اما یکی از بهترین راه کارها برای افزایش بازدید و ترافیک است. سعی کنید در شبکه های اجتماعی مانند لینکدین، فیسبوک و پینترست فعالیت مستمر داشته باشید. دریافت بک لینک از وبسایت های مختلف و دامین های متعدد با کیفیت در نظر الگوریتم های گوگل ایده آل است. وبسایت های مختلف می توانند به بهبود تنوع پروفایل بک لینک شما و جلوگیری از ایجاد موارد تکراری کمک کنند. برای دیده شدن باید هزینه کنید، هیچ تبلیغات رایگانی به غیر از استفاده از تکنیک های وایرال مارکتینگ یا بازاریابی ویروسی، جواب نخواهد داد. پس برای راحتی کار خود بایستی هزینه ای برای تبلیغات بنر وبسایت یا بک لینک های سایدبار در وبسایت های معتبر خبری و پربازدید و مرتبط با کسب و کار خودتان کنار بگذارید.

شما در هنگام لینک سازی باید توجه کنید که در سایت هایی که زبانش با زبان کشور شما یکی است، لینک سازی کنید؛ اما وب سایت های خارجی که در زمینه موضوع مرتبط با شما کار می کنند، ریسک پنالتی شدن وب سایتتان را بسیار کاهش می دهند. رعایت این موارد در افزایش کیفیت بک لینک‌ها موثرند و اعتبار بیشتری به محتوای شما اضافه می‌کنند اما یکی دیگر از عوامل موثر در کیفیت بک لینک شناسه‌ی آن است که در ادامه انواع آن را مورد بررسی قرار داد‌ه‌ایم. در روش انتشار پست مهمان درواقع شما همان عمل رپورتاژ را انجام می‌دهید با این تفاوت که هزینه‌ای برای آن پرداخت نمی‌کنید. چند سایت و وبلاگ که اجازه‌ی انتشار محتوا به صورت رایگان را به کاربران می‌دهند شناسایی و محتوای خود را درج کنید.

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما